Anne Çok Korktum Çok

anne her zaman kş gibi babamla ve bizle oturuyordun sabah ooldu anne ben babam kardeşlerim kalk ama benimkalbim çok ağrıyordu çok ağladım kmseye görülmedim elimi yüzümü yıkaım babam kızım sen sanki alamışsn noldu dedi :yoooooooo baba alamadı sana öle gelmiştir dedim birden kalbim sıkıştı ah dedi ah diye bağırdım babam noldu kızım neren acıyor dedi benim başım döndü bayıldım babam ambullası çağırdı beni hastaneye kaldırdılar doktorlar hemen bana baktı baba demişlerki kızınızın 6 ay ömrü var demşler çünki kalbinde kocaman bir delik varmış dikemezlermiş yeni kalp koyamazlarmış çinkin kimse bana kalp vermk stememiş çok üzldüm ama ömrün geri klanını ağlayarak geçirmemeliyim dedim va güldğma anne baba üzlmeyim herkes elbet bir gün ölück hem ben ölmekten korkmuyorum aslında çok amaçok mutluyum ben allahın yanına gidiyorum bu yalan dünyadan 6 ay olmuştu sürem dolmuştu kalbm yanıyordu çok nefesim kesildi annem le babama gülerek dedimki hoşçakal babam anne kardeşlerim hoşçakal yalan dünya diyip hayatı terk etitim hoşçakal ailem hoşçakal yalan dünyam annem yavvarım kurtarın kızımı benim kalbimim alın demiş dodtor izin vermemiş ailem alamış beni yazdığım bir muktubu doktor aileme varmiş babam okumaya başladı ailem ağlamayım mezarımda kemiklerim sız lar üzlmeyin mezarımda alarım alamayın mezarımda 1r kes daha can çakişirrim demişşim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder