Aşk Acısı

ben 17 yşındayım qecen sene aşık oldm hemde hiç olmaması qereken birine aslında ilk başlarda ona karşı hiçbirşey hissetmiyordum fakat konuşmaya başladıkça ve onun bana sevqili olduğu halde söylediği güzel sözlere inanıp yavaş yavaş bağlandım ona.o kadar qüzel ve inandırıcı konuşuyordu ki seqilisi olmasına ramen sen ondan daha güzelsn keşke yaşın biraz daha büyük olsa bitanem küçüğüm özlemim hasretim… buna benzer bi sürü güzel söz söylüyordu.ona nasıl inandım neden böyle birşey yaptım hala kendime inanamıyorum. qeceleri onu düşünüp hayallere dalıyordum en sonunda dayanamadım ve ona sevdiğimi söyledim o günden sonra davranışları o kadar değişmişti ki onu artı tanıyamıyordum bna eskisi gibi davranmıyordu onu sevdiqimi bütün çevresine anlattı ve biz akrabaydık malesef ki rezil oldm çok üzdü beni o kadar kötü şeyler yaşadım ama yine ondan vazqecemiyorum neden bilmiyorum sanki beni ona bağlayan sihirli bir güç var qibi kopamıyorum ondan söylediği sözler davranuşları bakışları gözümün önünde gitmiyor.tarifi imkansız anlatamıyorum ona olan sevqimi ama her aklıma qeldiğinde gözyaşalarımı durduramıyorum adını duyunca bile içimde bi kıpırtı oluyor.bana senin yüzünden sevqilime aşkım bile diyemiyorum demişti acaba beni sevdi mi? yoksa sadece bir gönül eqlncesimiydim onun için bilmiyorum ama bn onu gerçektn çok seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder