Aşık Cin Napmaz Ki

ben seray bu hikaye gerçektir ben arkadaşlarım(melek inci irem)bizim evimizde 2 gün boyunca kaldılar annem babam seyate çıkmışlardı arkadaşlarla cin çaralımı dedim kabul ettiler eyyy cin geldiysen bir işaret ver cin şöyle yazdı çok tehlikeli işlere kalkışıyorsunuz beni rahatsız etmeyin herkez benim olduğumu sandılar bende onlardan biri olduğunu hiç kimse belli ettmedi yattma zamanı gelmişti tamm yatıcaktım yanımda biri belirdi sen kimsin dedim herkezi uyandırdım kimse bir şey göremedi ben çok korktum bana şoyle dedi beni rahatsız ettiniz ama sana aşık oldum sana birşey yapmıyıcam arkadaşlarından birini seç diyerleri hariç tek onu öldürücem dedi ben nolur onları öldürme dedim o birşey söylemedi ve gitti ve bir kağıt uçdu melek arkadaşını öldü bil diye 1 hafta sonra melek inşağatan geşerken başına tula düştü çok üzülüyorum hala meleğin ruhu hep yanımda ama cin beni koruya ama ne yapa bilirki allah koruya bilir birtek beni siz siz olun sakın ruh cin çağırmayın benim kadar şanslı olmaya bilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder