birbirimizi çoq seviyoruz ama kader işte

bizim mahallemizde bir frın vardı mert önce orada çalışmaya başladı onu gördüğümde çok hoşlanmıştım o bni her gördüğünde gözlerime bakıyordu bir gün arkdasımın sevgilisi ile arkadaşım buluştular arkadaşımın sevgiliside fırında çalışıyodu ve mertle geldiler ve mert bna çıkma teklif etti o gün mutluluktn sabaha kdr uyuyamadım snra ertesiqün teklifini kabul etdm 2ay felan çıktıp ailem yüznden ayrıldık aradan 1 ay geçti mert bna buse buluşalım knuşmamız lazm dedi buluştuk elimi tuttu gözlerimin içine bakarak bna seni seviyorum gülüm dedi o an ona bi daha aşık olmuştm snra bna dediki bn sensizliğe dayanamıyorum abn umrumda ble değl isterse öldürsn bni bn hep seni sevcem dedi bnde tmam cnm yndn çıkalm dedim snra gene çıktık abm öğrendi merte ve bna çok kızdı aradan 2 hafta geçti mert bna saçma sapan msjlar atmaya bşladı bni kndn soğutmak için ama başaramadı bu defa kmse umrumuzda deildi 1 yıul snra evlenecektik ve gdecekti birbirimiz için ölürüz bz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder