Bizden Sen Çıkınca Kalan Ben

(yıl 2004) ayrılıktan yanlızca 6 ay sonra

senden sonra alkole verdim kendimi
elimdeki kırık şarap şişesiyle çıktım yollara sana benzetip peşinden koştuklarım (kim bu serseri delimidir nedir )diyip
koşarsına uzaklaştı herkez benden .

Senden sonra teselliyi bir türlü dibini göremediğim şişelerde buldum
her içtiğimde sonunu getiremediğim isminin
baş harfleriyle inledi ışıksız boş sokaklar sonunu getiremedim aşkımız gibi ismininde sonunu getiremiyordum.
senden sonra en iyi sadık dostum içtiğim şarap oldu her şişenin sonunda
çığlıklarımla inledi kordonboyu polis memurlarıda alıştı artık bu duruma
ne zaman çevre mekanlardan şikayet telofonu gelse bu bizim aşıktır diye aralarında neşe konusu olmuşum.
resmi devlet dairelerinde bile ün yaptı yarım kalan aşkımız anlıcağın

yıl (2006 ortaları beyazlamaya yüz tutmuş seyrelen saçlarım )

senden sonra kazıttığım saçlarım birdaha uzamadı hiç
senden sonra gülen gözlerim hep ağladı
her girdiğim sokakta , gittiğim her yerde seni aradı gözlerim hep bir tesadüfü diledim
ama gördüm ki ne sen vardın ne eski ben ne sen kalmştın ne biz ne tesadüf kalmıştı be hayır( sızım)


yıl (2008 sonları )

şimdilerde adını sen koyduğum hayeletinle oturup uzun uzun konuşuyorum şaka değil ha
tam sarılıcakken hayaletine kayboluyor sonrasında çığlıklarımla inliyor odam
anlıcağın senden sonra içtiğim şişeleri kırdığım gibi kafayıda kırmıştım

Ne mantığım ne duygularım önüne geçemiyor sensizliğin
şu sıralar 3 yıl aradan sonra yırttığım resmimizin parçalarını birleştirmekle meşgulum
yakamadım resmimizi ,sonra birleştirirm umuduyla yırttım yanlızca

senden sonra mış -mişli geçmiş zaman eklerini çok kullanır oldum gelecek zaman kipinden bir haberim anlıcağın

yıl (2009 enkazdan yaklaşık 5 yıl sonra )

Geçmez dediğim yıllar ah vahla hayalinle geçti gitti
şu sıralar yırtıp parçalarını birleştirmekle meşgul olduğum resmimiz vardı ya üst satırda belirttiğim
onu tamamladım ve odamın eski yerinde baş köşesinde asılı duruyor

yıl (2010)

odamın baş köşesinde duran resmimiz vardı ya

artık onu ters çevirdim

senide düşünmüyorum

özlemiyorumda seni

sevmiyorumda

merakta etmiyorum

ağlamıyorumda artık

artık ben varya çok yalan söylüyorum…

kutay toran

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder