Çok Sevmiştim

Henüz 6. sınıfa gidiyordum birine aşık olmuştu ama ona açılamıyordum zaman geçmişti 8. sınıf olmuştum hala ona açılamamıştım biz knkamla konuşurken bna kimi sevdiğimi sordu utana sıkıla soledim onun adını söylediğim o anda kankamın suratı bembeyaz oldu sordum ona ne olduğunu ama cevap vermedi o günden sonra aramıza bi soğukluk girdi bnle konuşmuyordu beni gördüğü zaman kafasını ceviriyordu aradan 1-2 hafta geçti bi haber aldım yıkıldım sevdiğim çocuk kankamla çıkıyordu resmen bunalıma girmiştim 8. sınıfın sonlarına gelmiştik balo vardı diğer kızlar gibi çok şık olmuştum aslında hiiç baloyu istemiyordum ama o günü o ikisi çok büyük bi kavga etmişlerdi ve ayrılmışlardı sevdiğim çocuk bana çıkma teklifi etti sen kabul etmedim sırf ona inat onun kankasıyla çıktım ama o da bnde birbirimize delicesine aşıktık şimdi lise 1 e gidiyorum çıktıpım çocuktan ayrıldım ilk çocukluk aşkım bana tekrar çıkma teklifi etti kabul ettim şimdi çok mutluyum yeni farkettim sevdiğimin adını söylememişim KUBİLAY
ONU ÇOKKK SEVİYORUM AŞKIM BENİM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder