Galiba Unutuyorum

Sewmek mi ? Sewilmek mi ? Yoksa Sewipte Sewilmemek mi?

Ben sevipte sevilmeyenlerdenim 6. sınıftan beri seviyodum onu her gördüğümde kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor sonra sıkışıyordu başım ağrıyordu midemde adını koyamadığım bi ağrı oluyordu işte bu aşktı ama tek yonlüydü
İlk başlarda herşey çok güzeldi sabah uyanınca mutluydum umutluydum , gece yatınca sabah uyanmak isterdim, hayattan beklentim vardı taa ki o başkasının olana kadar başkasıyla çıktığını öğrenince mahvoldum yıkıldım ona lanet ettim her gün lanet derslerde en arka sıralar geçip iç çektim , her gece çektiğim acıdan ağladım,gece yatınca sabah uyanmak istemedim,hayattan bi beklentim kalmamıştı , sanki dünya tersine dönüüyordu , intihar etmeye bile kalktım ama yapmadım yapamadım eğer ben yapsaydım kendimle birlikte ona olan aşkımıda öldürecektim , o olaydan sonra onu unutmaya karar verdim herşeyi denedim okulumu değiştirdim , onla olan bütün bağlarımı kestim , onun girdiği ortamlara gitmedim,uzak durdum ama ne yazar sırf unutmak için başka birisiyle bile çıkmayı denedim yine yapamadım onu aklımdan ve kalbimden söküp atamadım şimdi o başkasını yari oldu aradan yıllar geçti galiba onu unutmayı yeni yeni başarıyorum inşallah tamamen söküp atarım
Sizce Ben Doğru Mu Yaptım Lütfen Bana Yardım Edin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder