Her seye ragmen bir biribizi coook seviyoruz

SLM.Ben AZERI kizi Revane.17 yasim var.2 yil once halamin oglunun beni sevdiyini oyrendim.7 yildir beni seviyormus. Ama ben hic bir sey bilmiyordum.Bana hep uzakdan bakiyormus.Butun hareketlerimi izliyormus.Tatildeydim.O ise askerde.Bir gun diyer halami aramis ve beni sevdiyini soylemis.Halam bana soyleyende wok oldum.Dogru bir az hoslaniyordum ondan.Bir az sonra onu aradim.Ve her seyi konusduk.Bana bir az zaman vermesini istedim.Bir kac gun sonra yine konusduk.Ve askimiz basladi.Askerliyi bitirdikden sonra annesine her seyi soyledi.ilk zamanlarda sorun yokdu.Daha sonra sorunlar basladi.Annesi beni istemedi. Koyden bir kizla evlendirmek istiyordu.Ama o beni seviyordu bunu annesine defalarca soyluyordu.1/2 defa ayrilib barisdik. Cunki tek sorun annesi deyildi.Abiside beni seviyordu ve benim kardesini sevdiyimi biliyordu.Annesi ve abisiyle arasinda benim yuzumden sorun olmasini istemiyordum.Ve bu sorunlar azmis gibi babaannemde sorun yaratmaga basladi.Ama sebebini bilmiyordum.Daha sonra bizi ayirmagi basardilar.Ben onu hic aramiyordum.Ama beni bilinmeyen numaralardan ariyordu.Onun oldugunu biliyordum. Onun icin acmiyordum.Ayriligimiz 2 ay surdu.Yeniden konusmaya basladik.Bu defa karar verdik ne olursa olsun hic ayrilmayacagiq.Simdi bir birimizi cok seviyoruz.Hakkimizda kotu kotu konusanlar hala var.Ama bizim bir kulagimizdan giriyor birinden cikiyor.Simdi evleneceyimiz gunu bekliyoruz. Hatta bebeklerimizin adinida bulduk.Bir birimizi her seyden cok seviyoruz.Cok mutluyuz.Belkide klassik bir cumle olucak.Ama demek istiyorum.Ben ya onun olucam yada kara topragin.
Sadece bunu diyorum size.Hic kimsenin sozunu dinlemeyin. Ikiniz askinizi doya doya yasayin.Tabiki bir birinizi sevdiyinize eminseniz.Mutluluklar hepimize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder