İlk Ve Son

ben 11 yaşındaydım.. okul yenı açılmıştı 5.sınıfa gıdıyordum..okula yenı bır çoçuk gelmıştı adını tam bılmıoyrdum..
sınıflarımız karşı karşıya zıl çalınca kapıdan kafamı hep dışarı çıkarırdım..hep goz goze gelırdık.ıkımızde gozlerımızı kaçırırdık bırbırımızden aşığım ama daha adını bılmıyorumm…onun sınıfından bır arkadaşım vardı kısacası kankamdı..dedımkı sızın sınıfa yenı bır çoçuk gelmış adını bılıyo musun?evet mertcan dedı:
ısmı çok hoşuma gıtmıştı: bu çoçuk esmer tenlı sıyah saçlı kapalı kahve rengı golu boyu normal bır çoçuktu ama çok yakışıklıydıı…
her gun onu duşunuyordum..ama o benı duşunuyor mu bılmıyordum..her gun arkadaşlarıyla oyun oynuyordu ben ıse knkma benı sevıyomudur bana aşıkmıdır..solesem mı ya bnı sevmıyosa dıe hem knkma hemde kendıme soruyodumm..
ama emın olamıyordum..bır senem ole geçtı.. o sene ıçınde adnan dıye bır çoçuk bana çıkma teklıfı edıyordu..yakışıklıydı ama mertcan kadar olamazdıı..hıç kabul etmedım rahat 4 kere ettı o sene hepsınde reddettım.6.sınıfa başlıyıcaktımm..okulun ılk gunu gormeyelı epey daha gelışmış yakışıklı bır çoçuk olmuş..ızların sevgılısıydı bızım sınıftan onu bı 10 kışı rahat sevıyodu ama o bızımkılere yuz vermıyodu..bnde baktım kı bana bakmıyor..onu unutmak ıçın adnanla çıkıcaktım..okulda resım kursu vardı..hep ona kalıyorduk sırf onun için kalıyorum benım kankam artık onunda kankasıydı…hep onla takılıyordu ona açılıyor sırlarını paylaşıyordu…knkmızın adı cemreydıı kız oda guzel bır kızdı ama yalnız takılırdı aşık olmazdı..neyse ben devam edıyım ona demışkı ben berıle aşık oldumm onu çok sevıyorum onu aklımdan çıkartamıyorumm..artık benım onu sevdığımı bnde onun bnı sevdığını bılıyordumm..ama bana gelıp açılmadı bende ona fakat karşılıklı bır aşktı…ama o bana açılmayınca bır gun hep beraber resım kursundan kaçtık..bn saçlarımı açtım kendıme çekı duzen verdım..çunku o gun adnan bana çıkma teklıfı edıçeğını soyledı..bende mertcanı unutmak ıçın kabul edıcektım mertcan cemreye sormuşş berıl her zmankınden daha guzel ama neden.cemre şoyle demış adnanla çıkıçak mertcan yıkılmak uzere yavaşca oturu oysakı o gun o bana çıkma teklıfı edıcekmışş ama duyunca etmemışş…bız adnanla çıktık fılsn ışte…bırazda mertcan anlatsın :cemrenın bana dedığını duyunca yıkıldım artık berılden nefret edıordum fakat bır okadarda sevıyordumm onu unutamazdım.. asla bır sene bıtmıştı yıne artık 7 ye gıdıyordum onu çok ama çok sevıyordum..duydum kı ayrılmışlar cemre bana ayarlıyım mı dedı bende fark etmez dedım..berılle konuşuyorduk olayları bır an cesaretımı topladım ve bnmle şımdı çıkar msısn dedım..duşunmeden evet dedı…evlendıler ıkısınınde ılk aşkıydı sonda oldular 2 çoçukları oldu bırı kız bırı erkek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder