Ön Yargı

merhaba arkadaşlar.benim başımdan geçen konu ise şu:
bizim servise yeni gelen bir kız la göz göze geldik bir süre ve o andan sonra içimden bişerler olmaya başladı.hoşlanmıştım bir süre sessiz sessiz durup onu takip ediyordum. ve bir gün arkadaşımı gönderdim konuşturdum. bu aralar kimseyle çıkmak istemediğini söylemiş bende arkdaşımı dinlediği için teşekkür ettm o yine bana dedi k.bakma ben kimseyle çıkmam istemiyorm diye.ama işin asli öyle değilmiş.kızın arkadaşları beni başka kızlarla çıktıığımı görmüş ve ona söylemiş oda bu yüzden benimle çıkmak istemiyormuş. bende ona mesaj gönderdim benim hayatımda kimseyle çıkmadığıımı ve sen ilk olacaksın dedim.o kızlarda galiba sınıf arkadaşlarım vardı onlarla birlikte konuşuyordum bir sıkıntım vardı demekki o zaman gördülerki şimdi kıza demişler kızda benimle çıkmak istemiyor. ama ben onu çok seviyorm hayatımda ilk teklifimi o kıza etmiştim ve olmadı demekki benim kaderim böylemiş diyorm bakalım cnm çok sıkılıyor bu olay…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder