Sevdiğinizin Peşinden Gidin

Mrb ben Gonca İstanbul da oturuyorum 7. sınıfa gidiyorum bzm sınıfta bi çocuk var onu her gördüğümde kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyo sonra kalbim sıkışıyo başımda ağrılar başlıyo ona çok aşığım fakat ona bir türlü açılamıyorum bir cuma günüydü okul çıkışı karar verdim ona açılacaktım tam yanına gittim bi kız geldi ona sarıldı aşkım dedi o anda başım döndü bayılcak gibi oldum ama kararlıydım ona söyleyecktim aradan baya bi zaman geçti 8. sınıfa başladık sonlara doğru balo yapılcaktı herkesin bi eşi vardı bi ben tektim sap gibi kalmıştım sevdiğim cocuk da o kızı getirmişti eş olarak daha partinin başında ne olduğunu bilmeden çok büyük bi kavga ettiler sevdiğim çocuk ona sadece bitti dedi ben onun yanına gittim beni tersledi sonra ben giderken dur gitme dedi bi anda müzik durdu (bzm berkenin işi) bnm yanıma geldi seni seviyorum dedi o anda bayılmışım gözlerimi açtığımda o baş ucumdaydı bi an gerçekmi die kendimi cimcikledim ama gerçekti tekrar partiye indik dans ettik akşam bni evime bıraktı ve beni dudaklarımdan öptü herşey rüya gibiydi eğer sizde birini seviyorsanız
SEVDİĞİNİZİN PEŞİNDEN GİDİN NE PAHASINA OLURSA OLSUN ONU ELDE EDİN Ben böyle yaptım ve kazandım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder