Sınıfta Mahsur Kaldık

merhaba arkadaşlar;
biz berivan la sınıfta ev ödevlewrini yapıyorduk diqer arkadaşlar sonradan çıktılar biz kaldıık okul 6 da kapanıodu biz vakitin ne kadar geçtiğini bile anlamadık hizmetli elektrik şantelleri tabi kapatınca elektrikler gitti bizde bir çığlık bir çığlık berivan ağlamaya başladı ben kapıya yöneliodum ki kapıyıda kilitlemiş dışarıdan biz kapının kilitlendiğini bile duymamıştık bir an camdan atlamayı düşündük ama 2. kat çok yüksekti sonra biz berivanla sırayı alıp bir kaç kez hızla vurduğumuzda kapı kolu kırıldı ve biz rahatlıkla çıktık ama dıştaki kapıda kitliydi ve onu kıramazdık çünkü o demir kapı idi arkadan el dokundu karanlıktı ben korkuyla arkamı döndüm fakat berivanmış ağlıodu sınıfa gidelim uyuyyalım sabahta uyanırız dedi ben hyr dedim ve aşağıya indim berivanda yanımda geldi ve zemin kattaydık bizim ayak seslerimiz duyuluyordu sadece berivanın ağlamaktan gözleri şişmişti ben sewinçle bağırarak (BULDUM)dedim zemin katın penceresinden atladık ve evin yolunu tuttuk annemde bizi merak etmiş iki aile arkadaşlardan duyduklarına göre okuldalarmış ve yolda karşılaşmıştık ve artık mutluyuzz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder