Tesadüf

bundan 3 sene önce 15 yaşında bi kızdım.bir gün telefonum çaldı we tanımadğm bi numaraydı cevap werdim meğer yanliş kişiyi aramış özür diledi ve tlfnu kapattım aradan bi kaç saat geçti we tekrar aradı sesinden etkilendim dedi bana çıkma teklifi etti tabi o zamanlar sewgilim wardı kabul etmedim sadece arkadaş kalalım dedim o kabul etti.hergün arıyodu konuşuyoduk çok iyi biriydi.aradan bi yıl geçti bana ewlenme teklifi etti çok şaşırdm.ama hayır dedim sewgilim war onu çok sewiyom dedim peşimi bırak dedim ama ne yaptıysam peşimi bırakmadı iyiki de bırakmamış aradan bi yıl daha geçti o hala beni sewiyodu ama ben ona karşı hiç bişi hissetmiyodum o yüzden beni aramamasını söylüyodum.ben ona beni arama diyodum ama o beni tehdit etmeye başladı seni sewgilinden ayıracam diyodu.çok korkuyodum çünkü çetini yani sewgilimi çok sewiyodum.onu kaybetmekten çok korkuyodum.bi gün benim yüzümden ailesini yani ewini birakıp marmarise gitti tabi gittiği zamn tlfn we hattini bi akrabasına teslim etmişti.ailesi beni tanıyodu we o gittiği için ailesi sürekli beni suçluyodu ben buna daha fazla dayanamıyodum aradan yaklaşık 3 ay geçti bi gün tlfnum çaldı we arayan serkandı yani beni sewen kişi çok mutlu olmuştum bi kaç gün konuştuktan sonra ona dönmesi gerektiğini söyledim çok ısrar ettim yalwardım o da daha fazla dayanamadı memlektine yani diyarbakıra geri döndü .aradan biraz zaman geçtikten sonra ben numaramı iptal etmek zorunda kaldım aradan aylar geçti yeni aldığım numaradan onu aramaya karar werdim we aradım konuştuktan bi kaç saat sonra bana yine ewlenme teklifi etti.tabi o zamanlar çetinden ayrılmiştim.we çetini hiç sewmiyodum hatta benden ayrıldığı için ondan nefret ediyordum.bi kaç düşündükten sonra serkanın teklifini kabul ettim onu sewmeye çalıştım we sewdim hatta öylesine aşık oldum ki ona onsuz yaşayamaz oldum 8 ay beraber olduk benim okulum bitince ewlenecektik okulumun bitmesine bi ay kala tartıştık we ayrıldık ondan ayrıldğm gün başka birinden teklif aldım serkana o kadar kızgındım ki onun inadına kabul ettim.we o da öğrendi benden intikam alacağini söyledi ama ben çok üzülüyodum çok pişmandım beni affetmesi için herşeyi yapardım we yaptım beni çok sewdiği için beni affetti.ikimizde çok mutluyuz şimdi 10 gün sonra beraber almanya ya kaçacaz .inş çok mutlu olacaz birbirimizi çok sewiyoruz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder