Evde Şeytanlarla Beraber

merhabalar ben Damla.Ben evde tektim abim eray annem sevda babamö hüseyin dısarı çıkmak istediler.Ben çıkmak istemedim.Babam zorladı ama ben istemedim annem sen iblirsin damla bak biz gidiyoruz dedi sonra tammamm offff ben küçükmüyüm allahışkına of dedim abimm amann evde sakın korkma şeytanlarla ii aksamlar dedi ben biraz tırstım ama babm ve annemm abime kızdılar.Ben telefon numaralarını bilmiyordum.3üde telefon numaralarını bir kaıda yazdılar.Offf dedim hadiiiii dedim kızdım.Ve gittiler.Evet sonra ben bilgisayar basındaydım abimin şeytanlarla ii aksamlar di.işi beynimde dolaşıyordu.Korktum evi göz attıyım bir dedim.Ve gittim.Benim odamdaki aynaya bakıcaktım dedimki saçımı düzeltiyimmm.Sonra baktım bakıtm birden şeytan suratı gibi iğrenç bir surat gördüm.aaaaaaaaaaaaaaaaa die bağırdım hem buz dolabın yanına gidicektim.çünkü telefon numaraları orda yazıodu ahh bir baktım telefon numaraları yokk çkkkk kortum snra ağlamaya basladım.telefon geldi babamda ama o babam deildi polisti babanız araba kazası yaptı dediler nasıl iyimi babam dedim evet dedi peki annem ve abim onlar kim dedi arabadakiler diyince arabada baska kimse yoktu dedi.sonra annem ve abimi kanlar içinde kapının önünde gördüm annem hep snein yüzünden diyip durdu bağıdım ve o anda abim ve annem ölmüşti.babamın yanına hastaneye gidicektimm.polis amcalar beni aldılar sonra.babamı gördüm babbama annemler geldi öldü diyerek ağlayarak söyledim.babam duygulandı annemin ve abim yanına gitmek istediini söyledi doktorlar bu halde gidemesin diyince benim kantine gitmemi ona su almamı istedi.peki dedim kanmıştım babbama babam kolundaki şeyi açmış ve gitmiş babbam yanlısıkla ölüm fişinide çekmiş.babam o yatağa yatığı anlda bababnm ölmüştü çok acı çekiordmm.tek kalmıstım benim annem bababm abim den baska tezem fln yoktu beni polisler yurda götürmek istedi ben kaçtım ve bna araba çarptıı.ben dmalanın ruhuyum çokk korktunuz dimi mezarda sizi beklliorm ababnızı ailenizi öpün bu gece benim yanıma geliyorsunuz…şaka deil gerçekkk hahahahhahahahahaha
aşağıya bak

hahahah yedim demee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder