At ve Tavuk

> >>Son Cem Yilmaz bombasini sizlerle paylasmaliyim... ana fikirde > >>gozumden yas geldi.... > >> > >> > >> > > > Evvel zaman icinde kalbur saman icinde, cok iyi arkadas olan > >> > > > bir > >>atla > >>bir > >> > > > tavuk varmis... bir suru diger hayvanlarla birlikte bir > >> > > > ciftlikte > >> >mutlu > >> > > > bir hayat surerlermis... Birgun atla tavuk dere kenarinda > >> >oynarlarken, > >> > > > at birden batakliga adim atmis ve bataklik ati iceri cekmeye > >> > >baslamis.. > >> > > > tavuga "bana yardim "eeeeet"diye seslenmis. Tavuk bunun uzerine > >> >kosa > >> > > > kosa ciftlige gitmis, ciftcinin BMWsine atladigi gibi bataklik > >> > >kenarina > >> > > > gelmis.... bagajdan bir ip cikarmis,bir ucunu BMWnin arkasina > >> >baglamis > >> > > > bir ucunu da dugum yapip atin ayagina dogru firlatmis, ve > >> > > > arabayi calistirmis..... araba ilerledikce at batakliktan yavas > >> > > > yavas > >> >karaya > >> > > > cikmis, ve tavuga "sana hayatimi borcluyum canim dostum"diye > >> >tesekkur > >> > > > etmis... > >> > > > Birkac gun sonra, at bir gun dere kenarinda su icerken tavugun > >> > > > cigliklarini duymus... Basini kaldirmis bir de ne gorsun, bu > >> > > > sefer > >> >de > >> > > > tavuk batakliga dusmus cirpiniyor hem de bogazina kadar batmis. > >> >At > >> > >once > >> > > > etrafina bakmis, ne ip var ne bisey, zaten BMW'yi de ciftci > >> > > > almis > >> > >sehire > >> > > > gitmek icin. Ne yapsin? At derin bir nefes almis ve bacaklarini > >> >iyice > >> > > > aralayarak batakligin kenarina gelmis, kocaman organini tavuga > >> >uzatmis: > >> > > > "hadi dostum sana uzatiyorum iyice asil ve seni kiyiya > >> >cekeyim". ve > >> > > > tavuk atin seyine asilmis, yavas yavas at onu kiyiya cekmeyi > >> > > > basarmis.Tavuk ona mutlulukla gulumsemis: "iste simdi sen de > >> > > > benim hayatimi kurtardin dostum".... Peki bu hikayenin anafikri > >> > > > nedir? "At kadar seyiniz varsa etraftaki pilicleri toplamak > >> > > > icin bir > >> >BMWye > >> > > > ihtiyaciniz yok" > >> > > > Saygylarymla, > >> > > > Cem YILMAZ

Delik , Allah Korudu , Delik Yok , Delikçi Mehmet , Anahtar , Anne ve Kızları , Ararsa , Demokrasi , Derece , At ve Tavuk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder