No Sir

Bi gün temel ingiliz bi de fransız afrikada safariye çıkarlar. Gece konakladıkları otel aynıdır. akşamları buluşup lobide o gün ki avlarını biribirlerine söylereler. ilk gün lobide buluşurlar ve başlarlar anlatmaya. fransız der ki:
- Ben bu gün bir tane aslan vurdum.
İngiliz:
- Ben de bu gün 2 tane geyik vurdum.
Temel:
- Ben de bu gün 1 tane Nosör vurdum.
ingilz ile fransız anlamaz ama bozuntuya vermemek için susarlar.
ertesi günün akşamı yine lobide buluşurlar.
Fransız:
- Ben bu gün 1fil avladım der.
İngiliz:
- Ben bu gün 1 kaplan 1de geyik vurdum der.
Temel:
- Ben de bu gün 2 Nosör vurdum. der
İngilizle Fransız yine anlamaz ama avcılıklarından şüphe edilmesin diye susarlar. tabi merak içindedirler.
Sonraki günün akşamı lobide:
Fransız:
- Ben bu gün bi devekuşu bi de timsah vurdum
İngiliz:
- Ben bu gün bi gergedan vueudm.
Temel:
- Ben de bu gün 4 Nosör vurudm.
İngilizle fransız daynamazlar arık. ve sorarlar. "Temel biz kaç yıllık avcıyız. ama bu Nosör hayvanını ne gördük ne de duyduk! nedir bu Nosör neyin nesidir, neye benzer?!"
Temel:
- Valla bende ilk kez burda gördüm. Kara kara oliyler. İnsana benziyler. Tüfegi dogrultunca ön aykalrın kaldirup No sör! No sör diye bagriler.

Metres , Mezarcı , Motorcu , Müsevi , Müebbet , Müjde , Ne Düşünüyorum , Nikahım Var , No Boom , No Sir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder