Atamadığım Ölüm Korkusu Alıyor Hayallerimi

ince bir yağmurla başladı bu sabah.baharın sıcaklığı yok dizlerimde.ağacın yeşil yaprakları kandırmasın şaiiri.hepsi bir tak olmuş yalan hayatın içinde.kulağıma gelen yağmur damlası sesleri,bir kaç pişmanlık besleyen geceyi...

yağsın yağmur.

bereket olsun toprağa

yaşanmışlık katsın hayata.

dün yoktun yağmur gözlüm.ama bu yağmur seni bana getirdi.beni kendimden sürükledi.adımın önüne getirdiğin her sıfatın varlığı kulağımda duyulan..

ahh şimdi yanımda olsan....

beraber yol etsek patika yolları.yüzüne yapışan saçının her bir telini,elimin tersiyle silsem yüzünün çehresini.

kabarık duran saçların şikayete gebe kalsada

yinede gel yanıma..

bulutla işbirlikçi olup yağdırmam yağmuru üzerine.

sen yeter ki gel içime...

geçiyor zaman ,gidiyor hayat.bugünün cazibesine kapılıp yarın yaşayacağını sanıyor insan.ama hayat geçmişten ibaret oluyor çoğu zaman.geleceğe biçilen umutlar bir ateşin savrulan külleri gibi..sen bu gece gelmezsen yakarım içimdeki çocuk sevgimi..

korkmak istemediğim,gerçekte kafamdan atamadığım ölüm korkusu alıyor hayallerimi benden.

ölmeden gel

,soluğum ısıtır seni

ölmeden gel
sevgim yüceltir seni

Karşılıksız Aşk

Kendini ararken sen su dunyada
Bulunca kendini bende,
sevdigini sandin beni
Bir gun anlarsin……..
kendini sevdigini ….
sevginin aslinda bendeki `SANA` oldugunu
Ve kaybetmekten korktugunun ben olmadigimi……
Sen aslinda kendini bende gorusunu
Kendini bende bulusunu sevdin
Sen aslinda kendini sevdin
Gozlerin kapali beni dinlerken
Soyleyemedigin herseyi bendeki `SEN` den dinlerdin
Aynaya bakmaz olmustun
Kendini benim yuregimindeki aynada gordugunden beri
Sen hic bir yerde bulamadigin `SEN` i sevdin bende buldugun
Ama bir gun bulunca kendini yureginin derinliklerinde
Ve barisinca kendinle
Sana en yakin sevgilinin aslinda `SEN` oldugunu anlayinca
Sevince kendinde buldugun `SEN`i
Ve benden gelecek `ELVEDA` ise gereken sana
Seni sevda denizlerine surukleyecek olan ruzgar
Korkma sevdigim
Yuzumde gulucuk sana el sallayan beni goreceksin
Iste o an bana hatira birak
Ilk kez kendini bende gormeden bana baktigin…..
beni gordugun bakisini
Ve bil ki o bakisini hapsedecegim gozlerimde sonsuza dek……
Sevdigim kadindan tek hatira olarak…..

Ben senın olmuşken.....

Gökyüzündeyim şimdi bir kuş misali seyrediyor,izliyorum seni.Attığın
her adımdan,bir avuç toprak oluyor,esen rüzgarla beraber izini
sürüyorum.Aldığın her nefeste ensendeki havayı
soluyorum.Sevdiğin,görmek istediğin tüm renklerin tamamı
oluyorum.Yeşille mavinin buluştuğu gözlerimde seni gör istiyorum.Bir
yağmur damlası ıslaklığında sessızliğin tam ortasında ilk kez
dudakların değdi dudaklarıma.Br kuş gibiydim kollarında,yüreğimin
atışları dudaklarımdaydı adeta.Sıcacık ellerın dolasırken
tenimde,durmadı bitmedi sessizlik.Zaman durmalıydı o an bitmemeliydi
saatlerce öpüşmeliydik nefes bile almadan,sessizliği bozmadan
yaşamalıydık.Ey sevgili al beni seninim artık ne duruyorsun şimdi.Bu
bir zaman aşımı.

Kurumuş dudaklarım bir yağmur damlası hasretinde şimdi....
Gözlerimi kapadım...
Sen:Yüreğimde kalan tek yağmur damlası.....
Anlayabilr misin,anlatabilir misin ve
Hakettiğine inanabilir misin,bendeki seni görebilir misin.....

YAŞANILAN EN KISA BİR AN
BAZEN KALICILIK YARATIR.
TEK TARAFLI OLUNCA DA
AĞIR YARALAR BIRAKIR...



kalph KaLbimin DiLi Olsa..


KalBimin dili olsa!
Sana olan aşkımı söyleyemem hiç sorma
Belki beni anlardın Kalbimin dili olsa!
İçimdeki bu özlem seninkinden az sanma
bil koşarak gerlirdin kalbimin dili olsa!

Biterdi bu ayrılık biterdi bu geceler
biterdi sitemlerin biterdi bilmeceler
Böyle üzgün çaresiz geçmezdi bu seneler
Önümde diz çökerdin kalbimin dili olsa!

Sensiz geçen günlere yanışım boşa değil
Verdiğin ümitlere kanışım boşa değil
Şimdi yaşlı gözlerle bakışım boşa değil
Aşkıma yas tutardın kalbimin dili olsa




Susmak ve konuşmak


Susmak ve konuşmak


Çevresi hep karanlık,
Etrafında durdular..
Tepesinde bir ışık.
Neden diye sordular.

O sustu.. onlar sordu;
Sırrı içinde kor du;
Anlatması çok zordu,
Öfkeden kudurdular.

Geldi kefen giyerek,
Kürsüye çıktı direk..

Konuşacak diyerek,

Tuzağını kurdular..

Neticede bir can dı..
şimdiyedek dayandı.
Konuşacak zamandı..
Konuşmadan vurdular..

Hüseyin Ertaş



SєηiηLє 24 Saaт


SєηiηLє 24 Saaт Sana dair en Büüyük HayaLim Hep Senin Yanında
olmak, seni hissetmek, seni anlamaK, seni seninle paylaşmaK 24 saat...Bazen insan çok arzular ama arada hep engeller olur ya işte öle bişi seni sevmek. uzaktan uzaga; daha sesinin tonunu bile duymadan seninle göz göze gelmek nasıl bir duygu bunu tadamadan, sana körü körüne baglanmak... işte sana dair en büük hayalim seninle 24 saat geçirmek.Kısa bir zaman dilimine, hayallerimden istifa edip gerçeğe dönüşen duygularımı sığdırmak.Mesela dizinde uyumak gibi... gerçekleşen hayallerimizin vermiş oldugu şaşkınlıkla gözlerimizden yağan yağmurları seyretmek gibi.. en güzelide titreyen bi ses tonuyla utangaç ve bi okadarda çocukça kekeleyerek sana seni seviyorum diebilmek gibi...Neleri sıgdırmamki o 24 saate ! hayatımda en keyifli sigara içmemden tutda en mutlu döktüğüm göz yaşlarına kadar...Saatlerce tek kelam etmeden gözlerimle sana olan duygularımı anlatsam bir zaman sonra ellerine dokunsam sora vedalar gelse aklımıza birbirimize sıkı sıkı sarılsak...Ne garip şey dimi bunların hepsini 24 saatde yaşamak şaka gibi geliyor insana.Seninle hayallerimi paylaşmak isterdim en çokta hayallerimi süsleyen küçük kız çocugumu anlatırdım pembiş pembiş giyinen ela gözlü tatlımı tatlı minik bi kız çocugu , etrafı çiçeklerle çevrili kulubem ve hayatıma yönvercek arkadaşım kızımın anne adayı özlem...Seninle 24 saat hayatla olan ilişkimi keserdim... seninle 24 saat hayallerimi gerçeğe dökerdim... seninle 24 saat seni yaşardım...Seninle tanışmadan önce korkularım vardı ölüm gibi...Ama şimdi okadar çok isterimki aşkınla can çekişmek 24 saat...!!!
Seni Seviyorum…


''Gözlerine baktıkça ağlasada gözlerim,ağlamak içinde olsa gözlerini özledim...''

Kapatma Gözlerini...


Çocukken geceleri yıldızlara bakardım... Başımı gökyüzüne kaldırır heyecanla yıldızları sayardım; kaçında aşk vardı, kaçından böyle görünürdü gökyüzü, kaçında denizler bu kadar güzel ve kaçında aşk maviydi...

Yıllar sonra senin gözlerinde gördüm yıldızları... Gözlerinde o çocukluk heyecanımı yaşadım yeniden. Mavi denizleri, mavi gökyüzünü, mavi aşkı gördüm... Belki de onun için sen gözlerini kapattığında sönüyor yıldızlarım...

Gözlerinden bir yol çizdim kendime, yıldızlara tutunarak ulaştım aşka... Aşk maviydi; gözlerinde aşka bulandım... Şimdi belki de bu yüzden; gözlerini kapadığında yolumu kaybedişim...

Şiirler okurdum gökyüzüne bakarak; nefesimden cam buğulanırdı... Adımı yazardım
o şiirli buğuya, yanında bir boşluk bırakarak... Sonra yanına eklenecek mavi aşkımı hayal ederdim saatlerce... Şöyle olmalı, böyle bakmalı, böyle konuşmalı...

Şimdilerde gözlerine bakarak şiirler okuyorum içimden, sen duymuyorsun...
Gözlerinin buğusuna adımı yazıyorum, yanına da mavi aşkımı; yani seni... Kapasan gözlerini, buğusu silinecek, adım silinecek gözlerinden, aşk silinecek...

Bir şiir okuyorum soğuk cama yaslanıp;

“Yokluğun cehennemin öbür adıdır
Üşüyorum kapama gözlerini” diye biten...

Şimdi gözlerini kaparsan; gözlerindeki yıldızlar sönecek...
Şimdi gözlerini kaparsan; maviler çok üşüyecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder