Anlatılmaz sorular

Gücün yeter mi bir ömür aşkı yazmaya? Sayfalar sığar mı sanıyorsun? Hangi gözler hasretinin yolunu gözler? Hangi sözler yokluğunun son deminde bir nebze umut bekler? Sen başka şehrin sabahında kaç sabah uyandın ki? Sen başka baharın hangi kırlarında çiçek açtın ki? Unutabilmek kolay mı sanıyorsun yoksa? Yoksa sen çoktan unuttun mu? Hıh, unuttuğunu sanıyorsun kim bilir?



Daha ne kadar beklemek lazım? Daha ne kadar umut etmek lazım? Söyle daha ne kadar ardına bakıp yaş dökmek lazım? Dilin mi tutuldu yoksa? Teselliyi şarkılarda mı arıyorsun? İçinden haykırmak mı geliyor? Yoksa kaçıp kurtulmak mı? Nereye kadar kaçabilirsin? Nereye kadar saklayabilirsin? Söyle nereye kadar beklersin nereye kadar bekletirsin? Hoş, belki de ne bekliyorsun ne de bekletiyorsun? Haberin bile yoktur seni bekleyenlerden, kim bilir?



Gülüşünü görmek miydi güzel olan? Elini tutmak mı? Seni seviyorum demek mi? Yoksa yanında masum çocuk misali uyumak mı? Her sabah pencerene konan kuşun sesini duymak mıydı? Dinlemek miydi aşk dolu şarkıları? Hüzün saatlerinde inadına ağlamadan diş sıkmak mı? Güzel olan neydi ki, seni beklemek miydi dersin? Hı, ne dersin?



Şimdi, senli günleri anmak kaderimde mi vardı? Ben miydim senli günleri anmak için kadere inanan? Kader neydi peki? Herşeyi olduğu gibi kabullenmek mi? Seni beklemek kaderimde mi var mı benim? Neden ben bekliyorum sürekli? Neden sen çıkıp gelmiyorsun ansızın kapımda? Neden kapımı çalıp "işte ben geldim" demiyorsun? Söyle neden?



Hep soru sormak mı kalmış bana? Hep neden aramak mı? Bir şeyleri anlamak için hep beklemek mi lazımmış? Bir insan ne kadar bekleyebilir ki? Ne kadar boyun eğebilir sevginin saf sûretine? Sevgi deyince bitiyor mu herşey? Nedir bu sevgi böyle? Bekletiyor, özletiyor ama neden geri getirmiyor?



Zamanımı bekliyor yoksa? Zaman ne kadar zaman? Kaç gün, kaç ay, kaç yıl? Neden, niçin, nasıl, nerede, ne zaman demekle mi geçecek bu ömrüm? Peki ben ne zaman yanında olacam? Ne zaman ellerini tutacam yeniden? Ne zaman gözlerine bakıp, seni seviyorum dicem? Ne zaman senin için ağlayacağım? Ne zaman, ne zaman?



Sevdiğimi bana neden geri vermiyor zaman?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder