Sensizlik

Akşam oldu yine bu şehirde
Hayalin dolaşır gözümde sevdiğim
Uykusuzluk çalıyor kapımı yine
Hayalin uzanır yanıma sevdiğim

Özlüyorum seni
Yetmiyor hayalin
Yalnızlık kapımı çalan hain
Özlüyorum seni canım sevgilim
Ben sensizken de seninleyim.


Şimdi Satır satır hüzün yağıyor


Hasretleri Düşüyor
Hiç Yaşanmamış Olan Sevdanın...
Hüzünleri Siyah Bir Bulut Gibi Kaplıyor
Seçilip Yok Olmaya Yüz Tutan Umutların...
Söylenmiyor Söylenemiyor
Çünkü Biliniyor O Olmazsa Bu Olur Diye Seçenek Yok Bunda, Sevda Bu...
Yalan Sözlerden Korkuluyor…

Bir Gurur Uğruna Giden Bir Sevda Olmasın Diye Bu...
Hala Olmaz Diyorsun Bu Sevdaya
Hep Yalanla Doğru Karışmıştır Birbirine Zaten
Ne Yalanlar Var Her Gün Söylenen
Ne Doğrular Var Bir Kez Bile Söylenemeyen...
Bu Benim Hayalim, Senin Suçun Yok;
Sen De İstersen Kendi Hayaline Dal...

Bu Benim Acım, Senin Hatan Yok;
Sen Hiçbir Acıya Dokunmadan Kal!
Şimdi Satır Satır Hüzün Yağıyor
Yıldırımlar Düşüyor Ve Yakıyor Düştüğü Yerleri
Fısıldanan, Sessiz Haykırışlar Var Yanan Yerler Acıyor
Kimse Hissetmiyor Acıyı, Duymuyor Sesleri…

Sessiz Özlem Dolu Bir Gecede Yine Sözlerim Satırlara Düşüyor…


DiLsizLiğimdir diLim ..Tüm haykırışLara inat ..!


Dilimin ucunda asılı kalan bir sen var ..
Yüreğindeki darağacına asılı bir de ben..

Taşıyorum yokluğunu sırtımda ,ayaklarım titreyerek..
Düşme düşümden diye;
Gözlerimi açmaya korkuyorum her sabaha..


Sensiz;

Sonu olmayan bir hikayede,ardı sıra ne geleceği meçhul üç noktadan ibaret bir cümlenin öznesiyim,yüklemine yenik düşmüş..


Nefesim tenini yakardı bir zamanlar..
O kadar yakındın ki..
Nefes alsam,soluğun düğümlenirdi karşımda..
Yutkunsan beni çekerdin içine..


-Özlediğim,hayalini kurduğum tüm düşlerimi sana veriyorum..

Sevinçlerim,mutluluğum,senin için atan yüreğim..
Emanetimdir sana..
Sıkıca tut,bırakma..

Yıpratma..
Eskitme..
Sakla..


Dilsizliğimdir dilim,tüm haykırışlara inat..
Zehirli kelimelerim kanına karışır her çığlıkta..
Konuşursam akar göz yaşların,kan renginde..
Sana Susadığım kadar..
Sus oluyorum sana...


Susuyorum..
Konuşmaya başladığımda almaya gelirim emanetimi..

Sıkıca tut,bırakma..

Eskitme Sakın..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder