Azrail Gelmez

Azrail gelmez

Gecelerime yoldaş olan çoban yıldızı,
Ahvalimi arz etsem şikâyet mi olur ki?
Yüreğimi sararken incecikten bir sızı,
Halimi arz eylesem şikâyet mi olur ki?

Dünü dünde bıraktım, diyeceğim kalmadı!
Bu günü har da yaktım, diyeceğim kalmadı!
Nice gönüller yıktım, diyeceğim kalmadı.
Halimi arz eylesem şikâyet mi olur ki?

Hece hece ağaran saçları boşa sayıp!
Vuslatı, gözlerimden döktüğüm yaşa sayıp.
Firkatin çilesini bir kalem kaşa sayıp!
Halimi arz eylesem şikâyet mi olur ki?

Geçip giden gençliği andım şiirler yazdım!
Küllenmiş bir ateşte yandım, şiirler yazdım!
Gördüğüm düşü gerçek sandım, şiirler yazdım!
Halimi arz eylesem şikâyet mi olur ki?

Âşık-a Örnek haber salmış Azrail gelmez.
Sol cenahından yara almış Azrail gelmez.
İsrafil sur''u çoktan çalmış Azrail gelmez!
Halimi arz eylesem şikâyet mi olur ki?

Seslisohbet / Seslichat / Sesli / Chat / Medikal / Ortopedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder