Kokunu Özledim

ben sana hasret sen ona.insan sevgisinden utanır mı?ben utanıorum.hiç kimseye ben ona aşığım diyemiorum.öyle utanıorum ki kendimden.bir erkek için kendimden,gururumdan vazgeçtiğim için.hemde hiç bana ait olmayacak bir adamı böylesine sevdiğim için kendimden utanıorum.hrgün lanet ediorum kendime,sana olan sevgime.ama seviorum işte kendimden çok,seni senden çok seviorum.öyle özledim ki kokunu,gözlerini,sana dokunmayı,koynunda uyumayı,kavgalarımızı bile.ne dön diyebiliorum ne de git.ben senszlik,sessizlik beni öldürcek sanki.nefesim daralıor,kalbim acıor.gözlerimde gözlerin,burnumda hala kokun,dudaklarımda dudakların ve ben hala her gece seninle yatıorum.kokunla,senin koynunda.adını sayıklayarak.ilk önce seni izliorum,seviorum ve en güzel rüyalara dalıorum.sabah kalkıorum yanımdasın hala.bütün bir günü seninle geçiorum.oyun oynuorum işte böyle.bende kndimi avutuorum işte.sensiz senli günler yaşıorum.ben hala seninleym.sendeyim ve seninim.seni herşeyden çok seviorum.

gamze ç….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder