Msn Yazıları

Msn yazıları - Güzel Msn yazıları - yeni Msne Yazıları

 

Zaman Geçsede Acımadan Kalbim Senin için Atacak Sevgilim..

Ne Kimseye Muhtaç Kalıcam Nede Adını Kalbimden Çıkaracağım..

Bugün Bitsede Gözümde Yarınlar Bitmeyecek kalbimde...

Seni Sadece Gözlerimle Değil Kalbimle Sevdim insafsız..

Msn kullanmasını bilmiyorsan titretme beni boşuna :)

Sen Msn'de Çevrim içi OLmayı öğrenirken ben Çoklu msn Açıyordum Güzelim..

Msn'yi bilmemek ayıp değil msn kullanmamak ayıptır :D

Web Camerada Görmesemde Seni, Microfonda Duymasamda Sesini Resimlerinde yeter Bana Msn Güzeli...
sesli sohbet chat seslisohbet seslichat sesli sohbet sesli chat seslieses sesli eses eses esesli seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses  seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses seslieses  ortopedi medikal umutortopedimedikal umut ortopedi medikal umut medikal umut ortopedi medical umut medical
Zamanı Bıraktım Yoluma Şimdi herkez Kendi Dünyasına...

Bana Aşkı öğreteceğine Kendi insanlığını bul iLk Önce!!!

Hasta Değilim Sadece hayata Kırgınım..

Şarkılarda Aradım Seni Notalarda Ebeledin beni..

Gözlerin Neler Anlatıyor Neler Hepsi yalan Çıkar Lenslerini Artık Doğruları Söyle.

Seni Cipsimden Pokemon Çıkmış kadar Seviyorum Aşkım :)

Aşk Nedir Deseler ; Msn'de çevrim içi Olmak derim.

Msn'si Olmayan Lütfen Bana Yazmasın..

Gözlerin Dünyam Olmuş Nereye Baksam Karşıma Çıkıyor.

Bugün Gözlerinde Yarın kalbinde Bir yerim Olmasını isterim..

Bir Sigaradan Birde Senden Vazgeçemem Güzelim..

Kalbime Vurdukça Seninde Canın yanacak!

Kime Dur Dediysem Hepsi beni Ezdi geçti..

Hayatta Tutunacak 1 Dalım vardı Onuda Belediye Aldı.

Mükemmel Değilim Ama Süperman'a Benzetiyorlar.

Hayat Hikayemi Sana Anlatsam çocukların beni dinleyerek büyür.

Sen Yoluna ben Yoluma Belediye Çalışması Girdi Aramıza.

Her Gün Seni Düşünüyorum Düşündüğüm kadar özlüyorum...

Keşke Aşkı Hiç Tanımasaydım, O zaman Belki Hiç Ağlamazdım.

Bırakıp Gidenlerden Değil, yanımda Gidenlerden Ol..

Arkandan Bakıp Ağlayacağıma, Arkamdan Baktırıp Ağlatırım!

Kendine Fazla Güvenme, Kar Yağar o Gülüşüne..
Seslisohbet / Seslichat / Sesli / Chat / Medikal / Ortopedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder