Bekçi, İmam, Doktor

Kasabanın birinde çapkınlıkları ile tanınan bir imam ve bekçi varmış.Bir gün kasabaya genç, yakışıklı, idealist bir erkek doktor gelmiş ama doktor biraz kız gibi bir şeymiş.Bekçi ile imam iddiaa ya tutuşmuşlar, doktoru önce kim becercek diye.Bekçi ertesi gün gitmiş doktora sırtım ağrıyor diye ve doktor "Yat uzan şuraya geliyorum şimdi" demiş.Doktor başlamış bekçiyi muayene etmeye, sırtına falan dokunmaya başlamış.Bu sırada bekçi doktorun elini tutmuş ve:
Bekçi: Doktor bey size bir şey söyleyebilir miyim?
Doktor: Evet buyrun?
Bekçi: Ben sizden çok hoşlanıyorum, acaba sizinle yatabilir miyim?
Doktor: Hay hay, biz doktorlar hastalarımızın her türlü ihtiyaçlarını karşılamak için varız
der. Sonra
Doktor: Şimdi akşam olmak üzere, muayenehaneme gelebilecek hastalar olabilir, siz şu camdan bakın bakalım kimse var mı orada, sonra yakalanmayalım.
Bekçi cama gitmiş, camda şu yukarı doğru çekilen sürgülü camlardanmış.Tam dışarı bakıyormuş ki, doktor geçmiş bekçinin arkasına ve camı bekçinin kafası dışarı gelecek şekilde sıkıştırmış, arkadan bekçinin pantolonunu indirmiş ve başlamış bekçiyi düzmeye.
Bu sırada da bekçi düdüğünü dütt düttt diye öttürüyormuş.
Tam o sırada mahalleden imam geçiyormuş.Bekçiyi görmüş ve:
İmam: Hayrola bekçi efendi niye ötüp duruyorsun?
Bekçi: Bakıyorum sokakta asayiş berkemal mi diye.
İmam: Hadi lan sen onu benim külahıma anlat, ben dün bütün gece o pencerede ezan okudum!

Banka Soygunu , Dürüst Temel , Eczacı , Bardaki Adam , Bayram Sabahı , Emeklilik , Eşek Kaçardı , Baş Ağrısı , Fareler , Bekçi İmam Doktor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder