Çocuk Ergenlik Çağında

Yeni bulug çagina girmis bir delikanli gece sokaga çikabilmek için babasindan izin istemis ve bu istegi babasi tarafindan kabul edilmis ancak gece geç vakit oldugu halde oglu hala eve gelmeyince baba telaslanmis ve tam telefona sarilip karakollara haber verecegi anda kapi çalinmis ve oglu içeri girmis. Baba çok sert bir sekilde
" nerede kaldin çabuk bana hesap ver deyince oglan, kusura bakma baba, ben bu aksam sex yaptim onun için geç kaldim demis. Baba bu durumdan çok keyiflenmis
"hanim hanim çabuk bir raki bardagi daha getir, benim oglum büyümüs artik beraber raki içebiliriz" dedikten sonra ogluna dönerek:
" oglum bundan sonra sen de benimle raki içebilirsin" deyince oglan
"OTURAMIYORUM BABA ÇOK ACIYOR

Yarış , Yaya , Yeni Geldi , Yer Var Mı , İnatçı Arkadaşlar , Üniversite Öğrencisi ve Hocası , Üniversiteliler , Clinton'ın Cezası , Çoban ve Fransız , Çocuk Ergenlik Çağında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder