Delik

Bir bayan bir gün golf sahasina gider ve tek basina golf oynamaya baslar o sirada ayni sahada bir de bay oyun oynamaktadir. Herikisi de bir süre oyun oynadiktan sonra kadin adama gider ve -"afedersiniz ben su an kaçinci delikteyim " diye sorar. Adam -"Ben 5 inci delikde olduguma göre sizde 6 inci deliktesiniz ?" der. Oyuna devam ederler bir müddet sonra kadin tekrar adama -"afedersiniz ben su an kaçinci delikteyim ?" der. Adam da -"Ben 8 inci delikde olduguma göre sizde 9 uncu deliktesiniz" der. Tekrar oynamaya devam ederler. Bir süre sonra yine kadin adama: -"afedersiniz ben su an kaçinci delikteyim " der, adam da -"ben 11 inci delikde olduguma göre sizde 12 inci deliktesiniz" der. Böylece oyun biter ve adam kadina -"Benimle biryerde birseyler içermisiniz" diye sorar. Kadinda kabul eder ve bir bara gidip beraber hem birseyler içer hem de sohbet ederler. O sirada adam kadina -"Afedersiniz siz ne is yapiyorsunuz" der. Kadin -"Söylerim ama gülmek yok" der. Adam kabul eder ve kadin: -"Ben orkid pazarliyorum" der. Bunu duyan adam gülmekten yerlere yatar. Kadin bayagi sinirlenir hani gülmeyecektiniz" der. Adam -"kusura bakmayin hanfendi ama kendimi tutamadim çünkü galiba ben sizi yine bir delik arkadan takip ediyorum ve tuvalet kagidi pazarliyorum!"

Adı Neydi , Afrika Ruleti , Daire Kirası , Akbabayı Kaçırcan , Damat , Ali ve Öğretmeni Aysel , Alkol Muayenesi , Danimarkadaki Otel , Alkış , Delik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder