Fenerbahçe Vs Barcelona

Barcelona takımı Febeyle maç için İstanbula gelmiş hazır gelmışken Ronaldinho arkadaslarına siz gidin dolaşın kadıköyü ben tek başıma hallederim demiş.
Barcalı futbolcular kadıkoyu dolarken mac baslıyalı 30 dkk olmus bı cafeye gırıp bakmıslar mac 1-0 barca once.iyi demişler Ronaldinho halletti işi.Ondan sonra macın bıtmesıyle futbolcular stada gelmiş skora bi bakmıslar 1-1
Ronaldinhoyu aglarken gormusler ve yanına gıdıp neden aglıyosun demısler fenerbahceye karsı tek basına berabere kalmıssın bu kotu sonuc degıl demısler...
Ronaldınho ıse "ben berabere kaldıgıma aglamıyorum macın 65. dakıkasında kırmızı kart gordum ona aglıyorum" demiş

Elektrik Yok , Enflasyon , Erkek Bebek-Kiz Bebek , Erkek Goril , Estetik , Eyaletler , Fbi İçin Eleman , Fenerbahçe Vs Barcelona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder