Genom Projesi

Hepsi de birbirinden iddiali 3 genetik uzmani, yeni buluslarini
karsilastiriyorlar. Hayvanlar konusunda uzman olan birincisi anlatiyor.
"Inek ve tavuk genlerinden harikulade yeni bir hayvan meydana getirdim.
Hem süt veriyor hem yumurtluyor, eti kirmizi et tadinda ama beyaz et kadar
faydali, bence bu yüzyilin bulusu. Insanlara istedikleri kadar saglikli
et, süt, yumurta yedirecegim"
Böcek genetigi uzmani çalismasini açikliyor. "Ari ile bok böcegi genlerini
karistirdim. Yeni türümüz pisliklerden bal yapiyor. Hem bol miktarda hem
de inanilmaz kaliteli bal imkanina kavusmus bulunuyoruz. Insanlik için çok
faydali bir gelisme sagladim"
Genel genetikçi Dr. Temel iki meslektasina bakiyor. "Valla ben de karpuzla
karafatma genlerini birlestirdim. Simdi karpuzu kesiyorsun, bütün
çekirdekler yürüyüp gidiyor

Fbi İçin Eleman , Fenerbahçe Vs Barcelona , Fil Sütü , Fiyat Artıran , Futbool , Gaz Tedavisi , General , Genom Projesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder