Heykel

Kadin sevgilisiyle birlikteyken kocasinin eve girdigini duyar.
- Çabuk! Köseye geç ve bir heykel gibi davran. Adamin her yerine bebek yagi sürer, üzerine de bebe pudrasi serper.
- Sakin kimildama ve heykelmissin gibi davran!
- Bu nedir? hayatim, diye sorar kocasi kapidan girer girmez.
- O mu? Sadece bir heykel. Ethemler yatak odalari için bir tane almislardi. O kadar sevdim ki bir tane de ben ismarladim. Kimse o andan itibaren heykel hakkinda konusmaz hatta yataga girene kadar. Gece saat iki gibi koca kalkar ve mutfaga gider, bir kaç dakika sonra da elinde bir sandviç ve bir bira ile geri döner.
- Al bakalim, der, bir seyler ye. Ben 3 gün boyunca Ethem'lerde aptal gibi dikilirken kimse bana bir bardak su bile vermemisti.

Günün Menüsü , Güzellik Enstitüsü , Haham Papaz Olunca , Halk Ne Yapsın , Hamsi Ekmek , Hapis , Hasan Senmisun , Heykel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder