İnatçı Arkadaşlar

Üç inatçı arkadaş bir barda oturmuş sohbet ediyorlarmş biri başlamış söze:
"Ben o kadar inatçı biriyim ki,geçen gece bardan eve geç geldim kapıyı çaldım karım kim o dedi,bende bu saatte benden başkası olamaz diye hiç bir cevap vermedim yağmurun altında bütün gece kim o demesine rağmen cevap vermedim" demiş.
Diğerki başlamış söze;
"Seninkide inat mı be,ben geçen akşam dişim ağrıdı doktora gittim,hangi dişim ağrıdığını sordu doktor sen değilmisin bul dedim,adam bütün dişlerimi çekti ama hangisinin ağrıdığını söylemedim."
Son olarak üçüncü başlamış söze:
"Sizinki birşey mi be,ben evlendiğim gece karım nolur bu gece yapmayalım dedi bende inat ettim 18 senedir elimi sürmüyorum karıma."
Diğerkiler hemen atlamış:
"Eee senin 3 tane boyun kadar çocuğun var hiç merak etmiyormusun bunlar nerden çıktı?"
Adam yanıtlamış:
"Bende merak ediyorum ama ulan inat değil mi sormuyorum işte

Yaka , Yakıt , Yalan , Yardım , Yarı Manyak , Yarış , Yaya , Yeni Geldi , Yer Var Mı , İnatçı Arkadaşlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder