Kravatsiz Yok

Bir turist, Cezayir'de çöl arazisinde kaybolur.. Yasamak icin tek sansi,
hayat belirtisi olan bir yer bulmaktir ve caresizce yurumeye baslar....
zaman gectikce susuzluk, aclik derken adam bayilacak kadar yorgun
duser... artik tek adim atamayacak hale geldigi sirada bir cadir
gorur... yerlerde surunerek cadira ulasir ve "Su... biraz su lutfen..."
diye inlerken bir adam kafasini uzatir:
"Uzgunum efendim, hic suyumuz yok.. yine de bir kravat almak ister
miydiniz?.." ve adam turistin onune rengarenk bir duzine kravat
koyar....Turist bunun uzerine cilgina doner:
"MANYAK MISIN SEN!!!!!!... OLUYORUM..HALIMI GORMUYOR MUSUN!!! BEN SU
ISTIYORUM KRAVATI NE YAPAYIM!!!!!!"
Adam hic istifini bozmaz: "Efendim, madem su istiyorsunuz buradan 2 km.
guneye yuruyun orada bulabilirsiniz..."
Ve turist adamin tarif ettigi yonde yurumeye baslar..gercekten de 2 km.
sonra ikinci bir cadir gorur....artik kalan son kuvvetiyle cadirdan
iceri seslenir... oldukca iyi giyimli bir adam kapida belirir: "Size
nasil yardimci olabilirim efendim?"
Turist guc bela fisildar... "Su... lutfen...su..." ve iceri girmek icin
bir hamle yapar ama adam onu durdurur:
"Uzgunum beyefendi, buraya kravatsiz giremezsiniz.

Karne , Katliam , Kayserili Uzayda , Kazık , Kekeme , Konuklar , Korkma Olmaz , Kravatsiz Yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder