Marslı Cüce

Uzun boylu Teksas'lı, barda bir cücenin yanına oturmuş. Teksas'lı
lafa girene kadar cüce yaklaşık 21 martini içmiş,
- "Senin kadar ufak birinin bu kadar çok içki içtiğini hiç görmedim.
Hangi cehenneme koyuyorsun içtiklerini?" diye sormuş Teksas'lı.
Cüce uzun boylu Teksas'lıya dönmüş ve yanağını çimdiklemiş.
- "Bunu yapma, ahbap" diye çekilmiş Teksas'lı.
Cüce tekrar yapmış.
- "Bunu bir daha yaparsan seni dışarı atıp beynini dağıtırım."
Cüce sırıtarak tekrar yanağını çimdiklemiş. Hiddetlenen Teksas'lı,
küçük adamı bir çamaşır torbasıymışcasına koltuğunun altına aldığı
gibi dışarı çıkmış, bir binayı ikiye bölebilecek bir karate vuruşuyla
adama vurmuş, sonra belden aşağısına tekme atmış.
Küçük adam öylece duruyormuş. Sonra cüce, Teksaslıyı yakalamış duvara
fırlatmış, 20 kere vurmuş öldü diye bırakmış ve içeri girip bar
tüneğine tırmanmış ve 21 martini daha içmiş.
Bir süre sonra, Teksas'lı içeriye katır tepmiş gibi gelmiş.
- "Lütfen," demiş cüceye, "Vurma. Sadece bir soru sormak istiyorum.
Senin iki katında adamları öldüren karate vuruşumu kullandım. Sonra
belinden aşağı kuvvetli bir tekme patlattım. Ve sen hala sapasağlam
duruyorsun. Nasıl bir adamsın sen?"
- "Deli misin nesin?" demiş küçük adam. "Ben Mars'lıyım belden
aşağımızda birşey yoktur bizim."
- "O zaman," diye devam etmiş Teksas'lı şaşkınlıkla, "nasıl
sevişirsiniz?"
Ve küçük adam cevap olarak onun yanağını çimdiklemiş.

Kızamık , Köprü , Kör PilotLa Fontaine , Latince Ad , Leke , Lo Lo , Marslı Cüce

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder