Muayenehanede

Temel bir gün yanında bir kadınla doktora gitmiş.Doktora demiş."Doktor bey sanırım benim hatunda cinsel problem var".Doktorda, "Ben bi odamda muayene edeyim" demiş ve kadını odasında bir güzel becermiş.Odadan çıktıktan sonra Temele karınızda bir sorun yok demiş.Bu kez odaya Temel girmiş.Temelde bir güzel becermiş kadını.Odadan çıktıktan sonra "Tamam doktor bey sorunu gidermişsiniz" demiş. Bir hafta sonra Temelle doktor bir lokantada karşılaşmış. Doktor yanındaki arkadaşlarına Temeli göstererek demiş. "şu adamın karısını geçenlerde muayenehanemde hemde adam varken **ktimde adamın ruhu bile duymadı "Temelde yanındaki arkadaşlarına doktoru gösrererek, "geçenlerde bi orospu düşürdüm **kecek bi yer bulamadım bu adamın muayenehanesinde **iktim. Adamın ruhu bile duymadı"
Seslisohbet / Seslichat / Sesli / Chat / Medikal / Ortopedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder