Pastacı

Agop ile Eleni evlenmişler ve cicim aylari
bittikten sonra Agop eve gelip koltuguna
kurulur kurulmaz, gazeteyi yüzüne çekip Eleni'yle
hiç ilgilenmez olmus.Günlerden bir gün Eleni
Agop'tan ilgi beklentisi ile;
-''Bre Agoppp! Mutfagin penceresi bozuldu,yaparsiinn?"
Agop, gazeteyi yüzünden indirmis, gayet sinirli
bir sekilde;
''Niye, ben pencereciiii?"
Ertesi gün Eleni yine ilgi görmek umuduyla,
''Bre Agoppp, mutfakin muslugu bozuldu yaparsiinnn?"
Niye, ben muslukçiii?"
Bir sonraki gün
" Bre Agoppp, tuvaletin sifoni
bozuldu, yaparsiinn?"
Niye, ben pokçii?"
Ertesi gün eve gelen Agop bi bakar hersey
tamir edilmis,
Kuzum Eleni bunlari sen yaptinn?"
Yoo.."
E, peki kim yapti?"
E, bilirisin, kapici Abdurrezzek'in bende gözi
vardir, yaparsin?dedim,oda dedi yaparim, ama
bi sartla..."
Agop merak icinde sorar,
Neymis?"
Eleni
E,dedi bana ,ya benimle yatarsin, yada bi
pasta yaparsin."
Agop rahatlar,
Peki kuzim, ne pastasi yaptin?"
Eleni sinirlenir;
Niye ben pastaciii?

Kaydırmam , Papağan Gerdekte , Kaykayla Geziyordu , Papağanlar , Kaza ile Oldu , Kazık , Pastacı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder