Temel ile Dursun Balıkta

Temel ile Dursun haftasonu tatilinde baliga gitmeye karar verirler. Cuma aksami yola çikarlar. Sabahin ilk isiklari ile oltalari atarlar. Bir iki saat geçer balik yok, öglen olur balik yok aksama kadar bir tek balik tutamazlar. Pazar sabah yine gün agirirken oltalari atarlar. Öglen olur yine balik yok iyice sikilirlar ama inatla beklerler en sonunda aksama dogru dönmeye karar verirler. Tam toparlanicakken ikisinin de oltasi hareketlenir. Sevinç ve heyecanla makaralari sarmaya baslarlar fakat ikiside ayni baligi yakalamistir. Temel çeker gelmez Dursun çeker gelmez balik ikisinin oltasi arasinda kalmistir. Temel baligi ben tuttum der Dursun ben tuttum der. Anlasamazlar en sonunda Temel in aklina bir fikir gelir. Dursun a der ki biz birbirimizi mikelim kim daha çok bagirtirsa balik onun olsun. Dursun kabul eder. Temel önce ben mikecem der. Temel geçer dursunun arkasina sokar Dursun da ses yok Temel iyice zorlar Dursun gikini bile çikarmaz. Temel son bir hamleyle köküne kadar sokar Dursun yine hiç ses çikarmaz. Dursun sira bende der Temel e dön arkani. Temel:
-Al ulan paluk senin olsun istemeyrum.
Seslisohbet / Seslichat / Sesli / Chat / Medikal / Ortopedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder