Temel Kadın

Kadının bir tanesi 50 katlı bir gökdelenin tepesinden intihar etmek için atlıyor. 40ıncı katta bulunan İtalyan yakışıklısı pencereden bakarken kadının düştüğünü görüyor ve uzanıp kadını yakalıyor.
-Hanımefendi ne oldu neden intihar ediyorsunuz? Hayat ne kadar güzel, yaşamak ne kadar güzel? Kadın adama soruyor:
-Peki ne yapayım intihar etmiyim de? Adam cevap veriyor:
-Sizinle önce güzel bir İtalyan restaurantına gideriz, güzel bir yemek yeriz arkasından bir bara gideriz bir şeyler içip biraz birbirimizi tanırız. Kadın heyecanla soruyor:
-Peki sonra ne yaparız? Adam: -Eğer birbirimizden hoşlanırsak ya senin evine gideriz ya da benim evime gideriz beraber oluruz. Kadin bunu duyunca
-işte siz erkekler hep böylesiniz, ben de zaten bunun için intihar ediyorum, seksten başka bir şey düşünmezsiniz siz- deyip adamın elinden kurtuluyor ve tekrar düşmeye başlıyor. Bu sefer otuzuncu katta bulunan Fransız kadını farkediyor ve yakalıyor. Aynı konusmalardan sonra kadin tekrar soruyor:
-Peki intihar etmiyim de ne yapayım? Fransız cevap veriyor:
-Sizinle önce güzel bir Fransız restaurantına gideriz, yemek yeriz yanında nefis bir şarap içeriz arkasından bir bara gideriz kahve ve Fransız konyağı içeriz.
-Sonra? diye sorunca kadin,
-Eğer birbirimizden hoşlanırsak ya senin evine gideriz ya da benim evime gideriz beraber oluruz. Kadın yine -
-işte siz erkekler hep böylesiniz, ben de zaten bunun için intihar ediyorum, seksten başka bir şey düşünmezsiniz siz-
deyip Fransız'ın da elinden kurtuluyor ve tekrar düşmeye başlıyor. Bu sefer yirminci katta bulunan bizim Temel tutuyor kadını-
-Uyy hanımefendu neden intihar edeysinuz? Kadın Temel'e:
-Peki ne yapayım intihar etmiyim de? diye soruyor.
Temel: -Önce bir paluk restoranına cideruz sizinle paluk yeruz rakı içeruz, arkasından bir bara cideruz tekrar rakı içip muhabbet ederuz. Kadın merakla,-
-Eee peki sonra? deyince,
Temel: -Sonra ben sizu evinuze pırakirum, eğer istersenuz bana telefon numaranızı verirsinuz ben sizu ararım ve daha sonra tekrar buluşup bir şeyler yaparuz..
Kadın heyecanla soruyor: -Peki seks? Yani o gece birbirimizden hoşlanırsak seks yapmayacak mıyız? deyince..
Temel, -Hassiktir ulan anlamaliydum zaten orospi olduğunu- deyip kadını aşağı atar.
Seslisohbet / Seslichat / Sesli / Chat / Medikal / Ortopedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder