Uzayı Görüyorum

Acemileri hep ben alırdım ama o sene başka bir albay arkadaşa kaktırdık. Albay arkadaş acemileri izaya getirmiş iştimah yapıyordu. Erlerden bir tanesi çok kasıla kasıla duruyormuş. Gitmiş yanına ve sormuş.
- Oğlum senin adın ne?
- Mustafa efendim.
- Efendim yok burada komutanım var.
- Mustafa komutanım!
- Nerelisin?
- Övünmek gibi olmasın ama Bursa'lıyım.
- Senin özelliğin neki efe gibi konuşuyorsun?
- Gözlerim çok uzağı çok iyi görür ve çok iyi silah kullanırım.
- Ya. bak bakalım şu karşıdaki binalara. 3.blok 13. katnda balkonun kapısında ne yazıyor.
- Bir dakika. Sizin adınız yazıyor komutanım.
- Sen herhalde önceden öğrendin evimin orası olduğunu.
- hayır komutanım.
- O zaman bak bakalım içeride ne oluyor.
- Sarışın bir bayan kapıyı açıyor.
- evt benim karım. Kim gelmiş?
- Tamirci.
- evet musluk bozuluştu. Tamir ediyormu?
- Komutanım kusuera bakmayın ama yatak odasına gittiler.
- Ne dedin?
- Walla komutanım soyunuyolar.
- Al şu tüfeği ikisinide vur.
- Yapamam komutanım ben katil veya tetikçi değilim.
- Vur yoksa ben seni vururum.
- Tamam tamam. verin silahı.
- Oğlum ne eğilim kalkıyorsun vursana.
- Komutanım Hedef çok hareketli. Ayarlamaya çalışıyorum
Seslisohbet / Seslichat / Sesli / Chat / Medikal / Ortopedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder