Yapıştırıcı

Genç adam, iç güveysi olarak dügün sonrasi kizin ailesinin oturdugu
evde gerdege girer. Sabah aile gelinle damadi kahvaltiya beklerler. Ancak gelen
olmaz. Herhalde çok yoruldular diye düsünürlerken !
Evin küçük kizi atilir ;
"Ben niye gelmediklerini biliyorum."
Sen sus diye azarlanir küçük kiz.
Öglen olur yine gelen olmaz, küçük kiz gene atilir ve yine azarlanir.
Derken aksam olur, yemege beklenir, hiç ses seda yoktur.
Küçük kiz tekrardan...
"Ben niye gelmediklerini biliyorum."
Çok konusma sen bakimm. Nereden bileceksin ? diye tekrardan azarlanir.
Ertesi sabah da aynı durum tekrarlaninca !
Aile büyükleri artik dayanamazlar ve hadi söyle bakalim diye sorarlar.
Küçük kiz..
Dün aksam ablam benden Nivea krem istemisti. Ben ise yanlislikla çok kuvvetli yapistiriciyi vermisim...
Seslisohbet / Seslichat / Sesli / Chat / Medikal / Ortopedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder