MUHTEŞEM YÜZYIL-BU KADRO YÜZYILDA BİR GELİR

... taranacak alan ...
LÜTFEN YORUM YAPALIM:)

Ekibe son olarak katılan Mehmet Günsür’ün set fotoğrafları ilk kez ortaya çıktı. Dizinin diğer sürprizi de, Demir Demirkan, nam-ı diğer ‘Deliler birliği komutanı’ oldu

SHOW TV’nin reyting rekortmeni dizisi ‘Muhteşem Yüzyıl’, sürpriz kadrosuyla yeni sezona merhaba demeye hazırlanıyor. Başrollerini Nebahat Çehre, Halit Ergenç, Meryem Uzerli, Selma Ergeç ve Okan Yalabık’ın paylaştığı dizinin kadrosuna Mehmet Günsür de katıldı. Günsür, dizide Kanuni Sultan Süleyman’ın oğlu Şehzade Mustafa karakterinin büyümüş halini canlandıracak. Dizinin teaser çekimleri için İtalya’dan İstanbul’a gelen yakışıklı oyuncu, ‘Durul ve Yağmur’u (yönetmenler) yıllar sonra görmeme rağmen kaldığımız yerden sohbetimize devam ettik. Halit’i daha önceden de tanıyordum. Çok keyifli bir ortam ve çok iyi anlaşan bir ekip. Bu enerji de etrafa yayılmış durumda’ dedi.

ŞEHZADE MUSTAFA SINAV OLACAK
Şehzade Mustafa karakterinin kendisi için bir sınav olacağını söyleyen Günsür, ‘Daha önce böyle net kostümlü bir projede yer almamıştım. Şehzade Mustafa da bütün dengeleri değiştiren bir karakter. Hala araştırıyorum, kitaplar okuyorum. Öğrendikçe daha da heyecanlanıyorum’ dedi. Günsür, dizinin çekimleri için kasım ayında yeniden İstanbul’a gelecek. 
... taranacak alan ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder