18 Yaş Ve Üstü

bir gün dabbe kıyamet zamanında ortaya çıkar.Bütün insanları öldürür.evleri yıkar.ve her tarafı dümdüz yapar.bir tek insan kalır öldürmedik ama onu yenemez.o insan semum olduğu için semum her insanı kurtarır bir tane kıza aşık olur ve semum lavaboya gider.tırnakları kıpkırmızı olur semumun. ve semum kızı alır.cehenneme götürür.eline kuran verir.ve şöyle demesini ister:Ey şeytan beni neden kurtarmaya gelmedin?der ve kızı zindana bağlar.ve onu kendi elleriyle karanlık yere götürür.ve
kızı yakar.Kız ölmeden önce şu cevabı verir.beni neden öldürmeye kalktın.Semum sen benim düşmanımsın.seni seviyorum diye kandırdım ben aslında ben insan değilim.ben bir karanlığın efendisiyim o yüzden seni seçtim.çünkü sen karanlıktan korkuyorsun sen bana uygun biri değilsin seni kendi ellerimle yakacam.ve semum öldürür.buna göre semum ve dabbe büyük bir sır çıkarırlar.(bu sırı çözün)sizin hayatınızı değiştirecek semum ve şeytan dabbeyi alışkanlık edecekiniz
bu korkunnçç bir sır bu sır bulunuz….(bu bir yaşanmış hikayedir)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder