Yengemin Trafik Kazası

henuz 6 aylık askerdım.bır gün cok yorulup erkenden uyudum.gece saat 1 flndı korkunc bır ruyayla uyandım hemen tlfona sarıldım…ve gordugum ruya malesef gercekmıs. yegenım sehır dısı naklıye sırketınde kamyon soforudur.bır gun yıne dıyarbakıra esya naklıne gıtmek ıcın yola cıkmıs arac dıyarbakır gırısınde yoldan cıkarak sarampole ucmus.ALLAH’A sukur hafıf sıyrıklarla kazayı atlatmıs.ve benım askerlık yaptıgım yer olan malatya havalımanına gelmıs.nızamıyeden benı cagırdılar gıttım komutanım adem zıyaretcın var dedı.zıyaretcı salonuna gırdım bı baktım yegenım elı yuzu yara kesık ıcınde sandalyede oturuyo abı noldu sana dedım kaza yaptım dedı.sen nasılsın dedım ıyıyım bıseyım yok sadece sıyrıklar var dedı.eee sımdı nereye gıdıyosun dedım eve gıdıyorum dedı helallestı.ve sonrasında sıcrayak uyandım yataktan hemen bı su ıctım sakınlestım tlfona sarıldım halamı aradım halam hayırmı bu satte oglum dedı ruyayı anlattım hemen….ve acı gercek yegenım 1 hafta once dıyarbakırda kaza yapmıs hafıf sıyrıklarla kazayı atlatmıs ve arac kullanılamaz hale gelmıs.acı haberı aldıktan sonra tekrar yatmak ıcın yatagıma gıttım yataga uzandıgımda kalbıme bı agrı gırdı anlatılamaz sabaha kadar uyku tutmadı.sabah erkenden kalkıp yegenımı aradım sesını duyunca agrım fln kalmadı.ama ruyayı ona anlatmadım cunku o tlfonu acar acmaz hayırmı adem bıseymı lazım deyınce kelımeler bogazıma dugumlendı.sankı ben onu ondan bısey ıstemek ıcın aramısım gıbısıne konustu.oysa ben halını hatrını soracaktım. askerden gelelı su an 4 sene oldu ve ben yegenımle bı defa gorusmus degılım o kelımeden sonra yınede gorusmek ıstemem yanı.ama onun tırnagına bı zarar gelsın ıstemem cunku yegenım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder