Açık İtiraftır

Açık itiraftır, Herkes duysun beni.
Boyundan uzundur ceketimin eni!
Haylazlık ederim, Allahın her günü.
…Ufak tefek değil birazcık iriyim!
…Amma, birazcıkta sorumsuz biriyim.

Mısır''da mübarek yıkılmış, bana ne!
Masumlar zindana tıkılmış, bana ne!
Salataya, limon sıkılmış bana ne!
…Çalışmayı sevmem, biraz serseriyim,
…Amma, birazcıkta sorumsuz biriyim.

Eksik etmem elden, sayı boncuğumu.
Asla düşünmem ben, çoluk çocuğumu!
Yazın da giyerim kışlık gocuğumu!
…Ruhen öldüysem de bedenen diriyim,
…Amma, birazcıkta sorumsuz biriyim.

Cilalı laf edip gönüller boyarım!
Beleşe yumulup, bir güzel doyarım!
Kaşlar çatılsa da, bozulmaz ayarım.
…Ben insan değilim, aslında periyim!
…Amma, birazcıkta sorumsuz biriyim.

Her ihtiyacımı, dostlarım karşılar!
Barındırmaz beni pazarlar, çarşılar!
Benden yaka silker, bil cümle komşular!
…Yalanım yoktur, ben sözümün eriyim,
…Amma birazcıkta sorumsuz biriyim.

Borcum varsa söyle, anında öderim.
Cahilin sözünü, dinlemem giderim.
Sana gücenirsem, çok ayıp ederim.
…Ben sorumsuz değil, insanlık şehriyim,
…Ve senden daha çok sorumlu biriyim...

Bize sorumsuzluğumuzu hatırlatan saygı değer
bir şahısa itahaf edilmiştir

Seslisohbet / Seslichat / Sesli / Chat / Medikal / Ortopedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder