Öyle Bir Gece

Yine gecelerden öyle bir gece!
Ama yürek aynı yürek değil artık…

Yılgınlıklarım yüzümden yerlere dökülürken,
Hüzünlerin yollarından döndüm, ayağımda çamurlar!
Sınırların ötesi varlığıma sebepti belki,
Belki de;
Gitmelerime en büyük engel…

Susmalıydı zaman, sözler de susmalıydı.
Geride kalmış yaşanmışlıklara tutunarak.

Anka kuşunun kanadında olsa da yaşamak sancısı
Ha bir eksik, ha bir fazla, yinede yol bulmalıydı yüreğimde.
Korkutmamalıydı düşlerimi, dünden altında kaldığım yıkıntılar!
Ve bilmeliyim ki;
Bu günümü konuk eden sırça saraylar
Yarınımda yalnızlığımın kafesi olasa da
Yinede bütüne dönmeliydi içimdeki sevgiler.

Açık camlardan gece dalarken içeri
Esaretimi uçurmalıydım
Yıldızsız gecenin aydınlığına.
Belki de yeni bir filiz kök salmaya başlamalıydı
Uykulara kapattığım gözlerimin dokunduğu her yerde.

Yeşermeliydi artık gözlerimle suladığım topraklar.
Küllenmeliydi artık aklımdaki sonsuz yangınlar.
Ve ben yeniden dönüp hayatın bu yüzüne
Yeniden bir ucunu tutmalıydım umutların.
Ve son kez el sallamalıydım,
Asla unutmayacağım maziye.
Ilgıt ılgıt kanasa da yüreğim
Yinede yürümeliydim yeni başladığım yolculuğuma…

Öyleyse;
Kalk haydi
Ve düş yollara…
Yorgun yüreğin dayanacaksa
Bu yaşamak sancısına!

Bak her şeye rağmen
……………………………….. Güneş yeniden doğmakta…

Seslisohbet / Seslichat / Sesli / Chat / Medikal / Ortopedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder