Balta

Bir gün 6 arkadaş ile kaz dağlarının zirvesine kamp yapmaya gittik. Kamp yerine ulaştığımızda kalacağımız yer için çalışmalara başladık iki adet çadır kurup üçer kişi çadırda kalacaktık. Buna göre selma,hilal,kardelen bir çadırda büşra,berat,begüm bir çadırda kalacaktık. Her şey çok güzel başlamıştı, ancak sabah uyandığımızda kendimizi parçalanmış halde bulacağımızı bilemezdik ve selmanında katil olacağını bilemezdik. Gece eylenmek amacıyla yakınımızda ki dereden balık tutmaya başladık. Ancak bu eğlenceden de kısa sürede sıkılmıştık, bizi etkileyecek daha eğlenceli şeyler bulmalıydık arkadaşımız berat bu sıkıntımızı fark ederek bize ruh çağırmayı önerdi, ancak bu konu hakkında hiçbirimizin bir bilgisi yoktu.Berat ise din konusunda daha eğitimliydi,biz bilmediğimizi söylediğimiz halde bu konu hakkında kendisinin detaylı bilgisinin olduğunu söyleyerek bize nasıl yapacağımızı anlattı.Önce yanımıza piknik için getirdiğimiz katlanabilir masayı açtık,hepimizi havanın gecenin gizemli karanlığı urkutmuştu o ana kadar duymadığımız tuhaf sesler kulağımıza gelmeye başlamıştı,ben ise korkudan ölmek üzeydim ve sürekli arkamı konrol ediyordum.Berat hepimizi el ele tutmayı söylediği anda gözlerimizida kaptmamızı söylemıştı, berat mırıltılar halinde ibranice dilinde bir şeyler söylüyordu.O anda masa titremeye başladı bi anda bir ineğin böğürmesine benzeyen bir ses duyulmasıyla elinde kanlı baltasıyla kafasında boynuzları olan gözleri timsah gözüne benzeyen burnunda halkası olan bir yaratık masanan ortasına indi ve elinde ki baltayı göstererek hepinizi kuş başı yapacağım dedi.İlk önce beratı boynundan tutup havaya kaldırıp ”ulan inek beni neden uyandırdın” diyerek beratın kafasını koparttı.Beratın kafası yere düşmesine rağmen ibranice bir şeyler konuşuyordu,sonra bir hamlede ben hariç herkesi yakaladı,ben ise çalıların arkasına yuvarlanmış olanları izliyordum canavar illiminator hepsini üst üste koyup kesmeye başlamıştı,benim kaçtığımı fark etmediği için ben kurtuldum.Sürünerek istanbula kadar eve gelmeyi başarmıştım yolda sürünürkan beni görenler beni dilenci zannedip bana para verdiler.Oysa illiminator beni tam arkamda istanbula kadar takip etti,evimizi öğrenmişti eve girerek annnemi ve babamı kesti ve ben elinde esir kalmıştım onu sadece ben görebiliyordum kanlı baltasını yerde sürüklerken şu anda duyuyorum, eğer sizde bir gün yerde sürüklenen bir balta sesi duyarsanız bilin ki o illiminatordur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder