Bana bir yardım edin

Ben lise 1 e gidiyorum ve bir kızı seviyorum onu o kadar cok seviyorum ki yuzune bile bakamıyorum… 2 senedir tanıyorum toplasan 50 kere bakmamışımdır gozlerine yuzune hatta bana sordu neden bana hiç bakmıyorsun diye (tabi onu sevdiğimi bilmiyor) bende konuyu geçiştirdim en sonunda söyledim onu sevdiğimi ama karşılıksız mış sevgim onunla daha oncede konusmustum arkadastık bu konuları birini sevdiğimi biliyordu ama onu sevdiğimi bilmiyordu ona sormuştum sence gidip sevdiğim kıza soylesem benden uzaklaşmaz mı soğumaz mı diye ’’hayır’’ dedi ama şimdi benle konusmuyor ben onu cok seviyorum uyuyamıyorum bile her an aklımda hiç cıkmıyor ona 287 tane şiir yazdım hiç birini vermedim ona hep saklıyorum ve yazmaya devam ediyorum şimdi benden uzaklaşıyor ve bu beni deli ediyor… belki ondan beni sevmesini istiyemem ama benden uzaklaşması canımı cok acıtıyor… benle veya bir başkasıyla mutlu olsun o onemli değil ama benden uzaklaşması bana karşı soğuması cok canımı acıtıyor oyle bir duruma geldim ki artık beni gormesin diye okulda yolumu değiştiriyorum gorunce kafamı ceviriyorum benden daha fazla nefret etmesin diye unutulacak bir şey değil bu 2 senedir uğraşıyorum unutmaya olmuyor … cok denedim unutmam gerektiğinin farkındayım ama olmuyor… ne yapmalıyım bir yardımcı olun… bir fikir verin… kafam durdu calışmıyor…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder