Depodaki Korku

kuzenim denizle oyun oynuyoduk birden çığlık sesi geldi deniz biraz korkaktır gitme dedi ama benim macera hevesim yüzünden eski depoya doğru gittik daha ev inşaat altında depo gibi bişey var depoya girmek için biraz yürüyüp sağa dönmek gerekiyodu deniz girişte kaldı ben girdim ama girmez olaydım çok ama çok korkunç bir siulet gördüm hemen kaçdım denize haber verdim birlikte arkadaşımız kutayı çağırdık oda geldi yine gittik deniz yine girişte durdu 3 kişi olunca güvenim yerime geldi çık lenn etrafın sarıldı diyodum geri dönerken biraz geride kaldım bağcıklarımı bağlamak için eğildim yine çığlık sesi geldi ben korkuyla ayağa kalktım sonra bodrum kattaki daireden çok korkunç bişey gördüm ben çığlık atınca hepsi kaçtı bende bidahakine yaşadığım daha korkulu bir şeyi anlatacağım..Saygılar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder