İşte Kader

ben birine çok aşıktım onun için ölebilirdm ama bir gün arkadasım onu sevdini bana söyledi .ben çaresiz kalmıştım .ama susmuştum.araları baya bir iyi olmuştu bense binlerce teklif aldım halde ona aşıktım .çıkıtorlardı tam iki sene acı çektim ama ayrıldılar.çocuk ona seni sevmedim ben ona aşıktım demiş ve ayrıldılar.arkadasım benimle konuşmuyordu çocuk bana teklif etti ama kabul etmedim peşimden ünüversiteye kadar koştu ama ben umursamadım ben kendime böle biri deilim yapamam böle serefsizli dedim ve kabul etmedim. bir gün bana seni çok seviyorum diye bağırdı ben herzamanki gibi yapmadım bende seni dedim artık yeter dedim ve çıkmaya başladık yirmi yaşındaydık ikimizde yetişkindik.daha çıktımız hafta okula giderken onu gördüm vebana dur dedi karsıdaydı ve gelirken araba çarptı ve öldü.benim ona söylümedim şeler vardı daha yaşıyacamız vardı ama işte ondan sonra asla kendimle barışık oplmadım hep lanet ediyordum çok geçemedi kanser oldum çok tedavi oldum ama olmadı halen oraya girmek zor benim için ne kadar uğraşsamda işte son günüm elvedaaa…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder