Sevgilim Bu Akşam Gırtlağıma Kadar Doluyum

öncelikle şunu söylemeliyimki asla unutulmaz diye birşey yok. çok sevgilim oldu birkaçı için bu defa asla unutamam dediğim anda başladı unutmalarım aynen unutulmalarım gibi. neyseöyle zamanlar geçirdimöyle olaylar atlattımki kötüydüm. sürekli internette batak oynuyordum özel bir paylaşım sitesinde. sonra birgün sürekli oyun oynadığım kişilerle yine oyun oynarken buda varmış masada görmedim izleyiciymiş. iddiaya girdik öyle oynuyorduk. masadan biri çıkmazk zorunda kalnca yerine oturdu ve yemeğine oynamaya başladık bu ramazdaydı. oyunu hertürlü kaybedecekken onn ortağı sayesinde kazandık ve yemek olaynı tek ciddiye alan buydu.bnse geçiştiriodum hı yeriz evet falan die. artık sürekli konuşuyorduk. birgün sevgiliolmak istedi çok istiodu bana sürekli benle senden bizçıkıcak biliorum bir sonumuz oluck mutlu olcz diodu. bnden geçmesi için heryolu denedim ama vazgeçiremedim. aslında korkuyordum bir yandan ben kendimden geçirmek için hayatımın tüm önemli ve iğrenç sırlarını söledim yinede mükemmeli oynuyor beni istiyordu.onada söyledim mükemmel yoktur ama sen şu an mükemmeli oynuyorsun diye dedğilim ama yakınım ve sana da mükemmeli yaşatmak için elmden geleni yapıcm dedi bana neyse başladık başladıktan snra buluştk ogün öyle heyecanlıydımki kuaföre gittim alışverişe çıktım evet cmda gördüm ama içimde hep bişi vardı ya muhabbetini beğenmezde sıkılırsam nasl kalkıcm yannda diye. neyse buluştuğumuz ilk dakika anladımki resmen birbütündük ve sanki birbirimiz 40 yıldır tanıyorduk halbuki daha tanışalı 15 gün olmştu öyle yada böyle başladı devam etti abm çok tutucu abmin evde olduğu 1 haftalık süreçte hiç görüşemedik yine de bişi demedi. camda annemle tanıştı beni istemeye geleceklerini söledi annem ona bnm yemek bilmediğimi iş yapmadığımı söledi o ise anneme ” işi öğrenir ilk edapta annem gibi sizler gibi yapmasını bkleyemem sizde ilklerde ii yapamıodunz sonra oda sizin gibi olur yemeği dışardan sipariş edebilirim hergün ama onu bi daha bulamam” dedi. öyle böyle annemle getirdim tanıştrdım bayramdı hemde. teyzem yengem kuzenler hepsi vardı. abime hiçbi ilişkimi sölemedim sadece evleniceğim adamı sölerim dediğimde ısrarla onu sölememi istiodu nitekim istediğini yaptım abime ondan bahsettim ve bnmkii abime sölediğimi duyunca havalara uçtu haftada en az bir kere buluşup beraber kalıoduk herhafta lunaparka götürüodubeni ikimizde çok sevioduk. karı koca gibiydik artık ki bnm ilk erkeğim o deildi. nyese birgün onu çok sıkıp bunalttığım gerekçesiyle bitirdi haklıydıda fazla boğmuştum. 2buçk ay bekledim onn istediği gibi kullanmamı istemediğimsni açmadan face imi açmadan hepsini kapattım hayatımdan çıkarttığı arkadaşlarımla görüşmedim ve sırf birgün geri dönerse ona ruhumla bedenimle temiz gidebilmk için hayatıma kmseyi sokmadım. geri geldide herşey çok güzeldi daha temkinliydik ayrılığı yokluğu yaşadık daha dikkatliydik. bi kaza geçirdik arabamız hurdaya döndü içinden sağ çıktı ama o kazada beni kaybetmenn korkusunu fazlasıyla yaşamış ve asla ayrılmak yok dedi. askere gidecekti sürekli erteletmiş.askerden önce nişan istedim bir ailesi bilsin istedim karşılar askerden önce dedi. bigün doldum artık ve tüm içimi boşaltttım ve bitirdim bana yazdığı sözü kopyalıyorum buraya ”ben sana bana yakısmayan sekılde davrandım hep haketmedıgın bır suru laf soledım ama sunu bıl sen benım canımsın lan herseyımsın bundan sonra hayatımda olmıcak olsanda hep olucaksın ıslemıssın kalbıme sokup atamam senı zaten atmakda ıstemıyorum orda kalıcksın ole
kolyem ve bıleklıgım benden sana kalan son ıkı sy olsun takmak ıstersen takarsın ıstemezsen at cope gıtsın senı cok sevıyorum cnm askım kıb hoscakal” onn için değerliolan bi kolye bndeydi birde bilekliği ve küpesi bndeydi.bana ailesine sölediğini ve babasınn çok seviosanız askerlk bitene kadar sabredin sonr ne zaman ne istiyorsanız onı yapalım dediğini söledi inat ettim bi kere olmaz dedim. ama aıl sebep aile değildi bni faceden eklemiodu ve ben deli oluodum. neyse sonra ayrıldığmız için üzüldünmü dedim evet dedi beni seviyormusun dedim hemde çok dedi ve barışmak ister misin dedim tabikide dedi. bikaçgün sonra ona asıl duyguarımı beni ne kadar çok üzdüğünü söledim ve bana kalkıp ikimizinde zamana ihtiyacımz var dedi. bn bu zaman zarfında onnla son bikez daha görüşmek istedim bana bunn zor oalcağını canımızın çok yanacağını sölesede kabl etti. buluştuk o gece bileliğini aldı bnden zaten taraftar bileklğiydi ve bnm tutmadığm bir takmdı. kolye kalsın o senn dedi. ertesi gün ona buraya sennle barışmak için gelmedim ama barışsaydık aramızda gerçekten bi ilişki sevgi olduna inancaktım barışmadığımzagöre bu zamana kadra biz zaten hiç bişekilde ilişki yaşamamış bi sevgiolmamış öğrendiğim ii oldu en azından yoluma devam ederm rahatlıkla dedim o nedemek dedi korktu o an gitmesi gerekiodu sonra kesin konuşcaz dedi veinerken sürekli dönüp baktı. nitekim sonrasında yine konuşmadı. ve ona son bir msj yazdım. askeregideceğin tyeri ve zamanı sölemek istersen haber ver çnkü bn çok isterim ben seni heryerden silip engelliorum aramıcmda sen askere gidene kadar sen nasıl istiosan aynı sen hayatımda varmışsın gibi devam edicm hayatıma kmse olmıck sen varmışsın gibi atki askere gidene kadar bana beni beklemeniistiorum demezsen o zaman bnde devam ederim işte yazdm. aradan 1 ay geçmedi onn profiline bakıodum sürekli ark sayısı artmışmı die bi ara bi kzı eklemişti biz auyrıldıkta sonar. ben bakarken o kzın resmi takıldı bi baktım ikisnn fotosu var deliye döndüm. kzı hemen fake bi face den ekledim sevgili olmşlar kızla konuşmaya başladım kıza herşeyi anlatıım çnkü bnmkini aradım 2 dk dinle dedim azıcık dinledi ve kapattı umursamasızca bnde kızla konuştum yaa kız ikisinn resmi olan fotonn altına onn bana sölediği şiiri yazmş belliki ona da sölemiş. sonra kız bana biz bugün sözlendik kndi aramızda dedi. sonra bnmki msj attı sennyüzüden ağlosa seni mahvederi falan filan bn buna mutsuzluğumla mutluluk kuramadediimde köpeğin duası kabul olsaydı yazmış. bnde yazık sana yazdım amacın 2 grm etiydi keşke bunn için 7-8ay uğraşmasaydın söyleseydin paran yoksa ben verirdim dedim ağır oldu ama bellki onada ağır koymş aradı hemen hiç kötü bişi demedim ağlamadım da gayet soğuk kanlı bişekilde ona ” bana zaman diyip beni bekletmek yerine keşke az daha şerefli olup ben seni evmiorum zaman falan bahane daha beni arama deseydn nasılki 20 gündür aramıorum bi daha hiç aramazdım o fotpyu gördüğümdede koymazdı ya bu adam zaten adam gibi dürüstçe bana bunları söledi mutlu olsun derdim dedim. ama sen bunu yapamadın eğerki ben görmeseydm daha seni çok zaman beklerdim dedim.annemden sonra en çok sana güvendim yeri geldi abmden babamdan fazla güvendm bi güvenm kalmıştı kaybetmediğim keşke onuda sen almasaydın.bana biz bugün söz yüzüğü taktık yaknda ailemede sölicm resmiyete dökcez dedi ki bana ailem karşı diodu ki emnm karşı ve sırf ben deli olıyom die yaptı bnde biliorum ailen karşı değil sen sölemedin bile merak etme en başından beri tüm yalanlarını biliorum neden yüzüme vurmadın dersen seviodum aramızda huzursuzluk olmasın kavga kırgınlık olmasın die herseferinde inanmış gibi yaptım köpeğin duası demişsin içim yanarak ettim öle bi kabl olurki anlamazsın ama şu an kabl olmasın diorum çok mutlu ol inş nişannda düğünnde bir an önce olur ve kusursuz geçer.kolyenle küpelerinikargoyla işyerine göndercm bnde sana ait hiçbişi kalsın istemiorum dedim kapattım ve gönderdim kolyesiyleküpeini. sonra kız ikisinn yüzükleiryle olan ellerinn fotolarını çekip koymş yüzükler alyans. kzın resmde bizim şiir vardı yaa kızada dedim bizim şarkımızdı herseferinde bana sölüodu die. şiirde gözlerim yalan derse sana
eriyip avuçlarıma aksın diodu kıza dedim şimdi elleri kırılıomu eriyip akıomu senn ellerini tutarken die. ki bu çocuk bundan 1 ay öncesinde bana yalvarıoduu ağlıodu beni bekle mirin beklerim diyebilr misin diodu onuda geçtim çeyizini hazırla döndükten sonra bekleyememçeyiziçin bide diodu. askerlikolmasa şu an kıymştım nikahı diodu. bn ayrılmamıza üzülmedim bn onu çok ii tanıdım bn çok hoppayımdır o ise çok efendi yalanı küfürü sevmez. onn gibi söznde duran biri ne bilim onun attığı yalanlara inanamadım o nsl yalan atar yada neden atar dedim. bi ben değil hadi ben seviorumda inanamadım konduramadım onu tanıyan herkes annembile inanamadı.kızla 10 gün içinde tanışıp sözleniolar kendi aralarında. şimdiherkes dioki okızı sevmo hala seni köpekler gibi sevio ama senn isteklerin belli oda bunları askerden önce yapamıck belli bu seni kendinden soğutma yöntemi die. ama ne olursa olsun çok seviorum hee yageridönerse diceksiniz. dönerse asla kabl etmem diememçnkü seviorum ama bana çektirdiklerinn acısını çıkartırım önce hepsinden öte annemde sonra güvendiğim gözüm kapalı sırtımı döebildiğim koynuna girip erkeğim dediğim adama bn nasıl güvenebilirim kii. siz söyleyin şimdi bu beni seviomu döner mi. ki bnm buraya yazdıklarım onn bana olan aşkınn çeyreğinn çeyreği http://www.facebook.com/video/video.php?v=104393616242961 bu bana sölediği şarkı buda o şarkıdaki gözlerimin içine bakarak sölediğişiirrr bizim aşkımız öyle saçma bi yerde yeşerdiki çocuklarımıza anlatmayı planlıoduk. bu çeyreği ama bu bile çok uzun oldu eğer sonuna kadar okuduysanz bu özürümü de görürsünüz. vaktinizi aldm çok çok özür dilerim bnm hikayemde buu

sevgilim
sevgilim yalan söylersem sana
kopsun dilim
dilim kopsun
seni seviyorum deme bahtiyarlığından mahrum olsun
sevgilim
ellerim yalan derse sana
seni okşayabilme saadetinden mahrum kalsın
sevgilim
gözlerim
gözlerim yalan derse sana
eriyip avuçlarıma aksın
seni görmesinler bir daha

dönme be gel
bu akşam gırtlağıma kadar doluyum
sevgilim bu akşam gırtlağıma kadar doluyum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder