Sevgilimi son kere görmem

benim adim tolga size gerçek olmuş bu hikayeyi anlatmak
isterim: bir gün cansu die sevgilim vardi onu nekardar sevdiğimi düşünemezsiniz=) ama bir gün cansu sevgilim bizim evde kalar msın dedi? ben utanarak evet dedim eve gittik saat
00.30 du babasina bi soru sordum keske demesem soruya kızdı ama bi şuçum yoqtu ama beni dişari atti bende eve giderken önüme cansu çikti önce tam inanmadim ama sesi felan ayniydi bana şunu dedi:gerçek sewgilin ölecek dedi git kurtar o evden dedi ben ne yapacağimi şaşirdim evlerine doğru koştum ama geç kalmiştim babasi ve annesi ağliyordu meyersem intar etmiş die şöylentiler yapildi ama bacaklari ters ti ben göz yaşlarimi tutamadim ağladim.ve babasi bana şu nu dedi:bak ne ettin kıza dedi bende üzülerek eve gittim aradan 2 gün geçer geçmez bir haber alindi meyersem annesi ile babasi onu bu hale soktu yani iskence yaparak öldürmüş o zaman kendimi tutamadim ve karakola gidince onlara tokat attim siz ne ettiniz dedim onlarda aynı anda sunu dedi:bu bizim görevimizdir diyerek kahkaha attılar bende o anda ne dieceğimi şaşirdim =(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder