Yardım

Kafam çok karışık ne yapıcağımı bilmiyorum..
şu an 16 yaşındaym. daha önce biriyle çıkıyordum.. 6 ay boyunca çıktık. birbirimizi çok seviyorduk.. ben çok bağlanmıştım hatta bağlanmaktanda öteydi bu.. takıntı haline gelmişti. kavga ettiğimizde filan hasta oluyordum üzüntüden.. sonra bi gün bana sıkıldığını ayrılmk istediğini söyledi. neyse ayrıldık sonra. daha sonra mesaj attı ayrlmadan önce son bi kez beni görmek istemişti. bende kabul ettm.. kendime kötülük ettiğimi biliyordm ama yine de onu görmek istiyordum. buluştuk biz. öptü beni son kez.. sonra gidiyim artık ben dedi. dur dedm. gitmem lazım dedi. son kez sarıldık birbirimize ve gitti.

o gün bütün gün durmadan ağladım. çok seviyordum ve o benim ellerimden ortada hiç bi neden yokken gitmişti..

daha sonradan mesajlar attı filan ama olmazdı bidaha..
o günden sonra hayat benim için kapkara bişiy olmuştu sanki. hiç bi yaptığımdan tat alamıodum..hiç bişi bni güldürmüyordu..

aradan 2-3 ay geçtikten sonra bizim okuldan bi çocukla tanıştım facede. çocuk numaramı istedi, ilk önce vermedim ama daha sonra snftaki arkadaşlarma anlatnca verseydn keşke fln dediler. bnde diğer konuşmamızda verdm.. çocuk sürekli iltifatlar ediyordu bana benimde çok hoşuma gidiyordu tabi. zaten o çocuk bnm hayatma girdiğinden beri yüzüm hep gülüyordu, mutlu oluyordm,mutlu ediyordu beni. çok az bi zaman geçti benden hoşlandığını söyledi. bende ondan hoşlanıyordm ama kafam yine de karışıktı. hala diğerine aşıktım çünkü. ve bu srada o sürekli mesajlar atıodu beni affet diyordu ama tersliyordm fln..

sonra ben çıkma teklifini kabul ettm.. 15 gün filan çıktık.. ben sonra ayrılmk istediğimi söledim.. çünkü her gece diğeri için ağlıyordm. ayrıldk,1 hafta fln ayrı kaldık barışalm diye mesajlar atıyordu bu sırada. sonra tekrar barştk.. aslnda barışarak iyi bişey mi kötü bişey mi yaptım bilmiorm.. 1,5 ay filan oldu çıkalı. istesemde ayrılamıyorum çünkü hep benim yanımda oldu bn bazı problemler yaşarken.. onu yüzüstü bırakp gtmk istemiorm..

kafam çok karışık ayrılsam mı ayrılmasam mı bilmiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder