Gerçek Dostluk

bir zamanlar ferda adında çok iyi bir dostum vardı. ozaman onu çok seviyordum.Ama biz 3. sınıf dayken sınıfımıza bir erkek öğrenci geldi.adı Erendi.ferda ereni çok yakışıklı buluyordu.erende ferdayı çok güzel buluyordu.bende ereni seviyordum 6.sınıfa kadar erene sevgimiz vardı.ama erenin aklında sadece ferda vardı.artık ferdadan sıkılmaya başlamıştım. çünkü erenle ferda çıkıyorlardı.eren ferdayı artık sewmediğni msn de mesaj attı.ferda o gün beni aradı.
evlerine gittim.Benim önümde hıçkırarak ağladı.ve benden af diledi.ne oldu ferda dedim.ferda:eren seni seviyordu dedi ama ben ona senin hakkında çok yalanlar söyledim dedi.o gün ayrıldıklarının sebebi.Zehranın bunları attığını söylemesiyle başlamış.ferdaya dönerek:sen gerçek dost değilsin ferda dedim.benim onu sevdiğimi biliyordun dedim.ferda biliyordum dedi.amaa beni neden sevmedi diyerek yine ağlıyordu.
ben ise ferdaya çok kızmıştım onu bende seviyordum
bunu biliyordu.ama benim hakkımda çok yalanlar söylediğimi
duyunca çok kızmıştım.çünkü artık ereni sevmiyorum çünkü
7.sınıfta devrim diye birisiyle çıkıyorum.
devrimi erenden daha çok seviyorum
ferdala ise barıştık oda erenle çıkıyor hepimiz böyle daha mutluyuz.inşallah hepinize mutluluklar dilerim. tatlı sözler dilinizden dostlar yanınızdan düşmesin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder